Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer uitnodigingen versturen?

26-1-2008 14:12:20
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 16 augustus (zoals wellicht nog meer onder jullie) en met alle voorbereidingen naar onze dag toe, moet er rekening gehouden worden met het verlof.

Dit wil dus zeggen dat alles eigenlijk in juni klaar zou moeten zijn (of toch de grote lijnen). Normaal verstuur je de uitnodigingen 6 -8 weken op voorhand en laat je de mensen 2 - 3weken op voorhand bevestigen.

Nu was mijn vraag: zouden wij de gasten laten bevestigen eind juni of berekenen wij onze bevestigingen ook 2 - 3 weken op voorhand? Ik ben een beetje bang dat de mensen gaan vergeten te bevestigen door het verlof. In juli is er het bouwverlof en dan zijn het eigenlijk maar 2 weken niet meer...
Als we dan zouden zorgen dat de mensen eind juni bevestigen dan is dit ook al achter de rug en kan iedereen ongestoord aan zijn vakantie beginnen. Het is dan wel nog 1,5 maand voor de trouw, maar denk als je bevestigd hebt om naar een trouwfeest te gaan dat je dit toch niet zomaar vergeet, of vergis ik mij hierin?
Wat zouden jullie doen?

groetjes
Marijke

Marijke
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 418

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik26-1-2008 15:17:49

Hey,

wij trouwen ook op 16-08-08 en wij gaan de uitnodigingen in eind mei versturen, zodat iedereen kan antwoorden tegen 30-06-08. We vertrekken dan zelf nog op vakantie tot 19 juli en hebben daarna nog de tijd om mensen op te bellen die niet bevestigd hebben. Wij hebben ervoor gekozen dit zo te doen omwille van de vakantie.

Veel succes

Sofie
16-08-08

D
8-8-2008
 Meld misbruik26-1-2008 15:23:55

Hoi,
wat ik ook graag wil weten bij uitnodigingen, is of je een bevestiging vraagt van komst of een sientje vraagt als ze juist niet kunnen komen. Bij eerdere trouwen van de familie moesten we steeds laten weten als weniet konden komen. Maar ik ben bang dat sommige mensen dat dan gewoon niet melden, ik denk dat ik juist liever weet wie wel allemaal zeker komt. Hoedoen jullie dat?

Groetjes

Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik26-1-2008 15:28:34

Hoi D.,

Wij gaan er waarschijnlijk opzetten:

graag even bellen,
zodat we onze gasten kunnen tellen

Zo kunnen er geen misverstanden gebeuren en zijn we van iedereen 100% zeker als ze komen of niet.

groetjes

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik27-1-2008 9:04:45

Hallo,

Wij trouwen 23/08/08 en gaan onze uitnodigingen zo tegen eind mei afgeven of versturen.
We vermelden erop "Graag ALTIJD antwoord vóór 1/08/08".

Groetjes,

Mario en Monique

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik27-1-2008 10:52:46

Wij trouwen op 4/07/2008 en hebben 2 weken geleden onze uitnodigigen verstuurd.

Velen zullen zeggen: "amai zo vroeg!"
Maar hebben al veel positive reacties gehad omdat we ze zo vroeg verstuurd hebben.

De mensen kunnen nu hun verlof plannen als ze willen komen naar onze dag.

Wij hebben gezegt dat ze moeten bevestigen voor 1 juni. Er zijn altijd mensen bij die toch te laat zullen bevestigen.
Daarom hebben wij wa speling genomen van 1 a 2 weken.

Groetjes

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik27-1-2008 21:18:26

Wij trouwen 25 juli en zullen onze uitnodigingen ergens begin mei klaar hebben. Wij vragen ook om te bevestigen voor 1 juli. Nu is iedereen die komt al wel op de hoogte van ons trouwen en de datum hoor, sommigen hebben hun verlof er zelfs op aangepast :-) Maar als je in de zomer trouwt vind ik het inderdaad ook een goed idee om de uitnodigingen vroeg te versturen.

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik29-1-2008 23:16:05

hey marijke

ik trouw ook op 16/08/08.
ik ga begin maart men uitnodingen versturen en wij vragen begin juni al antw te krijgen of ze komen of niet vermeld dat duidelijk want er gaan er zeggen van ah wij wisten van niks enz

groetjes

melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...