Terug naar overzicht
Hey,wij trouwen ook op 16-08-08 en wij gaan de uitnodigingen in eind mei versturen, zodat iedereen kan antwoorden tegen 30-06-08. We vertrekken dan zelf nog op vakantie tot 19 juli en hebben daarna nog de tijd om mensen op te bellen die niet bevestigd hebben. Wij hebben ervoor gekozen dit zo te doen omwille van de vakantie.Veel succesSofie16-08-08
Hoi, wat ik ook graag wil weten bij uitnodigingen, is of je een bevestiging vraagt van komst of een sientje vraagt als ze juist niet kunnen komen. Bij eerdere trouwen van de familie moesten we steeds laten weten als weniet konden komen. Maar ik ben bang dat sommige mensen dat dan gewoon niet melden, ik denk dat ik juist liever weet wie wel allemaal zeker komt. Hoedoen jullie dat?Groetjes
Hoi D.,Wij gaan er waarschijnlijk opzetten:graag even bellen, zodat we onze gasten kunnen tellenZo kunnen er geen misverstanden gebeuren en zijn we van iedereen 100% zeker als ze komen of niet.groetjes
Hallo,Wij trouwen 23/08/08 en gaan onze uitnodigingen zo tegen eind mei afgeven of versturen.We vermelden erop "Graag ALTIJD antwoord vóór 1/08/08". Groetjes,Mario en Monique
Wij trouwen op 4/07/2008 en hebben 2 weken geleden onze uitnodigigen verstuurd.Velen zullen zeggen: "amai zo vroeg!"Maar hebben al veel positive reacties gehad omdat we ze zo vroeg verstuurd hebben.De mensen kunnen nu hun verlof plannen als ze willen komen naar onze dag.Wij hebben gezegt dat ze moeten bevestigen voor 1 juni. Er zijn altijd mensen bij die toch te laat zullen bevestigen.Daarom hebben wij wa speling genomen van 1 a 2 weken.Groetjes
Wij trouwen 25 juli en zullen onze uitnodigingen ergens begin mei klaar hebben. Wij vragen ook om te bevestigen voor 1 juli. Nu is iedereen die komt al wel op de hoogte van ons trouwen en de datum hoor, sommigen hebben hun verlof er zelfs op aangepast :-) Maar als je in de zomer trouwt vind ik het inderdaad ook een goed idee om de uitnodigingen vroeg te versturen.
hey marijkeik trouw ook op 16/08/08.ik ga begin maart men uitnodingen versturen en wij vragen begin juni al antw te krijgen of ze komen of niet vermeld dat duidelijk want er gaan er zeggen van ah wij wisten van niks enz groetjesmelissa