Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Keienhof Kalmthout

  26-1-2008 13:42:27
Wij hebben gekozen voor Keienhof in Kalmthout. Iemand daar ervaringen mee? Het zag er daar echt fantastisch uit. We mogen zelfs een springkasteel voor de kindjes in de tuin zetten.

Denny
6-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 2362


anja
5-4-2008
 Meld misbruik26-1-2008 23:42:57

Hoi,
wijzelf trouwen 05.04.08 en houden onze viering, foto's en feest ook in het Keienhof. Wonen op dezelfde baan en telkens ik er nu voorbijrijd heb ik al een super gevoel. Enige tijd terug had er iemand op het forum niet zo'n goede commentaar, was eventjes paniekerig, maar goede vrienden van ons kennen Kris en Tom en stelden ons zeer gerust. Denk dat een zaak zoals Keienhof zich niet kunnen permitteren iets niet perfect te doen. Mensen die er al gefeesst hebben, hebben alleen maar positieve commentaar. Onze ceremoniemeester kent Kris al jaren en wist alleen maar goeds te vertellen.Wanneer is jullie trouwdata, mocht het na ons zijn laten we jullie zeker iets weten. Liefs Anja



anja
5-4-2008
 Meld misbruik26-1-2008 23:47:59

Hallo, Anja nog is hier,
Zeer waarschijnlijk hebben jullie dan ook een D.J. van Up to you. Weet niet of jullie er al contact mee hebben gehad, wilde eventjes laten weten dat dat super mensen zijn, veel eigen inspraak, goede planning en vooral zeer vriendelijk en gemoedelijk. Heb Olivier al een paar keer gebeld om iets te vragen en echt NIETS is TEVEEL. Dat geeft ons alles samen toch een geruststellend gevoel. Gr Anja



Denny
6-6-2009
 Meld misbruik27-1-2008 10:40:07

Hoi Anja. Bedankt voor je leuke berichtjes. Wij trouwen pas op 6-6-2009, dus dat is nog ver weg. Je mag dus zeker iets laten weten hoe het bij jullie is geweest. Bij jou is het niet meer zo ver weg! Wij opteren voor een namiddagfeest omdat wij kindjes hebben en zij zo het feest mee kunnen beleven, wij gaan dus geen DJ nodig hebben. Vrijdag zijn we er nog eens gaan eten en het was weer zalig! En vriendelijk dat ze daar zijn. Wij gaan nu deze week het voorschot betalen, vandaar dat ik toch nog eens op het forum wou horen of ons goeie gevoel echt wel klopte. Voor welke eetformule hebben jullie gekozen?



anja
5-4-2008
 Meld misbruik28-1-2008 10:45:51

Hey Anja nog is,
Wij hebben in de namiddag voor High-tea gekozen daar er vele oudere mensen bij zijn en dat ook praktisch is voor kinderen, is veel zoet bij, maar toch ook gerookte zalm,e.d.Wat ook belangrijk was vonden wij bij dit eten kan je je ook is vlugger verplaatsen om zo toch met iedereen een praatje te maken. Vanaf 19.30u begint het dansfeest en daar hebben we gekozen voor vele verschillende hapjes. Later op de avond zijn er mini santwiches, om 24.00u fritjes(vonden de kinderen zo leuk). Met de bruidstaart zijn we nog niet rond, vond het er wel een beetje duur en we hebben 's middags al zoet gehad en ook na hapjes taart vinden we niet zo gunstig. In een magazine las ik net over een vistaart en dat zou eventueel dan bij die high tea passen zoadat we toch de traditie kunnen houden over het snijden van de taart, vonden we wel leuk.Veel plezier verder en Gr



Chris
12-7-2008
 Meld misbruik28-1-2008 20:08:48

We zijn in het keienhof gaan horen voor ons feest op 12/07. We werden vriendelijk ontvangen en wat we vroegen (BBQ voor de familie en een dansfeest) was perfect mogelijk. We betaalden dus ons voorschot en gingen nadien nog een keer langs om de details te bespreken. Opeens was het dubbel zo duur en was hetgeen wat we wilden doen marginaal en onbeleefd naar de gasten op het avondfeest toe. We werden door Tom in de grond geboord en waren echt geshokeerd! Dus zaal afgezegd in oktober en voorschot niet terug gekregen. Toen mijn moeder nog eens belde of de zaal al terug verhuurd was bleek onze trouw in hun boekhouding niet geannuleerd. Toen ik dan uiteindelijk terug beldde werd mijn moeder uitgemaakt voor leugenaar want dit hadden ze nooit gezegd! Tom beweerde trouwens dat hij met mijn moeder had gebeld, terwijl die chris aan de telefoon had gesproken!
Dus neen, ik ben niet te spreken over het Keienhof!



Denny
6-6-2009
 Meld misbruik29-1-2008 10:27:46

Hoi Chris, je hebt me een slapeloze nacht bezorgd ;) Maar toch bedankt voor je reactie. Mag ik je enkele details vragen? Voor hoeveel personen was jullie BBQ? En het dansfeest? Ik zit me af te vragen aan wat het zou kunnen liggen? Welke prijzen werden er ineens dubbel zo duur? De BBQ of de drankenforfait? Zou fijn zijn als je hierop zou willen antwoorden. Alvast bedankt.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-1-2008 15:42:01

@denny... chris heeft hier ooit een topic over gehad op dit forum. misschien dat je dat terug kan zoeken als hij/ zij niet antwoord




Denny
6-6-2009
 Meld misbruik29-1-2008 15:48:00

Hoi sarah, ik vind totaal niks terug op het forum; ik vind die zoekfunctie nergens.

Ondertussen heb ik de mensen van Keienhof gecontacteerd en zo hoor je natuurlijk de andere kant van het verhaal. Wij gaan in ieder geval door met ons feest bij het Keienhof.



Chris
12-7-2008
 Meld misbruik29-1-2008 17:58:14

@ Denny, wij zijn zeer nieuwsgierig naar de andere kant van het verhaal. Nu zullen we ons voorschot zeker niet meer terug krijgen. Ons was beloofd dat als de zaal op onze datum terug verhuurd werd, we ons voorschot terug zouden krijgen, waar ik trouwens niks van geloof.
Omdat ze eerst beweerden dat ze niets wisten van onze annulatie heb ik een aangetekende brief gestuurd, waarin formeel stond dat we de reservatie annuleerde. Dit schoot blijkbaar in hun verkeerde keelgat en ik ontving woedende telefoons van Tom, wat ik als zaakvoerder al totaal niet vinden kun. Na ons 3e bezoek werd er opeens zaalhuur aangerekend, wat we uitdrukkelijk gevraagd hadden of dit werd gedaan en waarop eerst neen werd geantwoord. Maar vooral de manier waarop we als marginale jeugd werden afgeschilderd was hallucinant. Mijn bedoeling is niet om je ongerust te maken of je slapeloze nachten te bezorgen, ik wil enkel dat jonge mensen niet hetzelfde overkomt, want 250 euro is genoeg om zo kwijt te zijn!



Chris
12-7-2008
 Meld misbruik29-1-2008 18:06:08

@Denny: had je trouwens verwacht dat ze aan de telefoon gingen een verhaal gingen vertellen dat in hun nadeel was? Vooral het zinnetje, nu ken ik de andere kant van het verhaal vind ik degoutant. Ik heb me der al ziek in gemaakt hoe we daar behandeld zijn en dan denk geloof je klakkeloos wat ze aan de telefoon zeggen, ik wou gewoon helpen en nu word ik afgeschilderd als leugenaar. Ik begrijp echt niet waarom je naar hen hebt gebeld ipv mijn verhaal helemaal af te wachten. Ik zeg niet dat jullie hetzelfde gaat overkomen, maar je opent een topic over wie heeft er pos of neg ervaringen met... en als er dan iemand neg. zegt is het niet goed of heb je slapeloze nachten.



anja
5-4-2008
 Meld misbruik2-2-2008 9:34:53

Hallo,
Anja nog is, 'k weet niet wat die andere mensen is overkomen en ik hoef het ook nt te weten, kan je alleen maar geruststellen misschien met het feit dat we van toch wel verschillende mensen (trouwfeesten, doopfeesten)of mensen die er geregeld gaan eten dat het er altijd perfect is. Jammer voor mensen met andere ervaringen maar laat je vooral niet op schrikken. ucces en als je andere gegevens wil doorgeven dan laat ik je zeker na 05.04.08 iets weten. Help me eraan herinneren mocht ik het vergeten, ga het ook nog zo druk hebben. Groetjes Anja



Denny
6-6-2009
 Meld misbruik14-2-2008 21:40:36

Hoi Anja,
Bedankt voor je berichtje. We houden zeker contact! Ik wil je alvast heeeeeeeel veeeeeeeel plezier toewensen op jouw dag!!!
Groetjes



Anouk
20-9-2008
 Meld misbruik28-8-2008 17:01:43

Nog iemand ervaring onlangs met Keienhof? alles vlot en professioneel verlopen? Dank. We trouwen over drie weken. Groetjes, Anouk



Anouk
20-9-2008
 Meld misbruik25-10-2008 9:38:15

Wij zijn er net getrouwd en het eten en de locatie waren super. Zorg wel voor goede afspraken qua organisatie en betaling.
Groetjes en succes!



Lotte
6-6-2009
 Meld misbruik25-10-2008 11:00:37

Proficiat!
Welke specifieke tips kan je geven ivm afspraken omtrent organisatie en betaling?



v
1-1-2010
 Meld misbruik14-8-2009 15:43:43

iemand nog ervaringen? aan diegene die er al een feest hadden, wat was jullie kostenplaatje?



Caroline
5-6-2010
 Meld misbruik4-9-2009 22:33:09

Hallo allemaal

@ Anouk, hoe was jullie feest in het keienhof?
Wat bedoel je met "maak goede afspraken qua organisatie en betaling?"
wij wilden ook gaan voor het keienhof voor ons huwelijk volgend jaar, maar krijgen nu wat schrik door de negatieve berichtjes...

Bedankt en groetjes
Caroline



Lotte
6-6-2009
 Meld misbruik4-9-2009 22:37:01

test



Lotte
6-6-2009
 Meld misbruik4-9-2009 22:41:32

Wij hebben ook ons trouwfeest daar gehad en alles was heel goed. Wel kan ik de tip van de facturatie beamen: ze tellen het aantal gasten blijkbaar op de dag zelf en dat aantal krijg je op factuur. Bij ons hadden ze echt verkeerd geteld waardoor wij ineens meer gasten hadden zogezegd en we meer moesten betalen. Ze hebben het wel rechtgezet hoor, dat moet ik hen nageven, maar ik vond het jammer dat dit moest gebeuren.

Eten en locatie: superlekker, niks op aan te merken. Iets bijvragen was moeilijker (gewoon een paar broodjes: allemaal op?).

Bediening vond ik minder (was nochtans Katrien zelf): iedereen gewoon ook in jeansbroek of toch heel casual gekleed en vrij "kort van stof".

In de ontvangstruimte staan allemaal lege vazen: is handig, maar nog handiger zou zijn als ze die zelf op voorhand vullen met water. Nu zijn mijn schoonouders daarmee bezig geweest waardoor zij een heleboel gasten niet mee kunnen ontvangen hebben.

Dit kan natuurlijk overal gebeuren, mij lijkt het dat elke zaal wel "iets" heeft waar je je even aan stoort.

Al bij al toch blij met onze keuze.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info