Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukker regio Lommel, neerpelt, overpelt, mol

25-1-2008 18:30:36
Hallo, is er mss iemand van mijn regio die een goeie drukker weet. Ik ben bij drukkerij bosmans geweest in lommel en ik heb de kaartjes daar laten uittellen. Voor 115 kaartjes kwam ik op 475€, en dan was het maar een gewoon kaartje. Is dat veel?
Weet iemand nog een andere drukker want ik ken alleen papierstad en Bosmans.

Groetjes

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 439

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik25-1-2008 20:21:23

Hallo,

wij zijn boeken gaan halen om in te kijken bij drukkerij Elite. Deze drukker vind je op het industrieterrein van de Balendijk (Lommel). Als je een kaartje uit een boek zou nemen, moest je er nog 45euro drukkosten bijtellen. Eigen ontwerpen of de ontwerpen uit de boeken aanpassen met eigen foto's ging ook. Maar, wat de kosten dan zijn weet ik niet (het was nog maar een 'eerste verkenning').

Ik had nog gereageerd op je berichtje dat je had geplaatst i.v.m. spijt van de feestzaal. Ik heb dit pas later gepost, ik weet niet of je het gezien hebt. In elk geval, het zou fijn zijn moest je nog even willen kijken (momenteel p. 5 in de categorie 'feestzalen') en eventueel ook reageren. Het zou ons verder kunnen helpen.

Veel succes met de zoektocht naar een drukker!

Britt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...