Terug naar overzicht
Dag Betsy, ik moet nog 134 dagen wachten en ook bij mij duurt dat nog veel te lang. Ik ben overdag niet zenuwachtig, maar 's nachts draaien mijn hersenen op volle toeren : de meest gekke dromen doen de revue. Toch heb ik geen redenen om paniekerig te zijn, want tot nu toe verloopt alles volgens planning... Geniet nog van deze spannende tijd! Groetjes Griet07*06*08
Ja, heb er kei veel zin in in de dag zelf.Heb de voorbije dagen zoveel in orde moeten brengen dat ik het nu effe kots beu ben, dit komt voornamelijk door SLAAP gebrek! (wij hebben nog maar 2 weken geleden beslist om op 08-08-08 te trouwen, en met zo een populaire datum waren er véél zalen en kerken al bezet), maar buiten dat heb ik er zo veel zin in om met mijn ventje voor dat altaar te staan. Bij mij zijn het nog 195 dagen, dus ik moet nog wat langer wachten dan jou.Hopelijk komt nu even een pauze, en kan ik weer volop genieten van mijn vriend en hij van mij. Want op dit moment is hij mij ook zó beu, al 10 dagen dat er over niets anders meer gepraat wordt.groetjes D
hallo,wij trouwen een dag na jou. en zijn ook al enorm aan het aftellen. de meest gekke dromen komen dan 's nachts ook tevoorschijn. soms zijn ze zo echt dat je bang zult krijgen voor de dingen die op de dag zelf mis kunnen gaan. maar de stress is nog ver weg.moeten jullie nog veel voorbereiden?groetjesheidi
Hallo,Op mijn teller staan vandaag nog 78 dagen. Begint nu echt wel af te korten. Zijn net terug van de feestzaal voor bespreken van menu en zijn vanmorgen officieel aangifte gaan doen op de gemeente. Zondag ga ik mijn uitnodigingen maken via het internet. Normaal gezien heb ik die dan eind volgende week en dan kan ik ze versturen. Zal ook een spannend moment worden. 12 feb heb ik een 1ste proefkapsel en op 16/02 ga ik lijn kleedje passen. Vanaf maart ga ik onder de zonnebank en dan is het inderdaad vlug 12/04. Ik zie er echt naar uit.Sandra12/04/2008
hoi heidi, eigelijk heb ik al enorm veel geregeld...we huwen met een rent a priest en die moet ik nog terug contacteren...voor de rest is alles klaar denk ik..allé hoop ik dan toch
Hey,Ik heb nog 105 dagen te gaan en ik begin ook kriebels te krijgen.Vandaag ga ik mijn jurk voor de eerste keer passen. Het is nu 7u (ik ben net opgestaan) en ik lig al ongeveer anderhalf uur te woelen. Wat zal het dan wel niet zijn de nacht voor de trouw zelf?!Groetjes,Laurie
Bij ons nog 147 dagen te gaan!Ik ben hier begonnen op het forum met +450 dagen... How time flies by! ;-)Nu volop bezig met de uitnodigingen en ons misboekje...Nog veel succes iedereen en vooral plezier!!GroetjesAngela21/06/2008
wij hebben nog 188 dagen te gaan. En dat lijkt nog zooo lang. Toch zijn de grote lijnen al geregeld. Het kan niet snel genoeg gaan. Kijk er ook al enorm naar uit...GroetjesKim 02/08/2008
hey betsy,wij trouwen ook op 07/06/08en ook serieus aant aftellen, wordt er zot van!!!!groetjes sofie
Bij ons nog 97 dagen op de teller, en moet zeggen: nu die kaap van de 100 overschreden is toch wel wat kriebels hoor! Qua regelen zitten we wel goed denk ik, alleen de dag nog mooi ineen passen, van die praktische afspraken etc zijn nog te doen. Ik zal waarschijnlijk ook nog veel zenuwachtige momenten hebben, dus je bent zeker niet de enige!Groetjes,Taniawww.bartentania.bruiloftsite.nl