Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

  12-1-2005 12:38:59
Weer een moeilijke vraag, hoe verloopt zo'n dag?
Eerst gemeentehuis , dan naar de kerk, en dan ,................,
Ga je dan iets eten en foto's nemen, en dan naar het avondfeest?? We weten echt niet wat we met de tijd tussen de kerk en het avondfeest moeten doen. Voor een receptie hebben we te weinig mensen, of kan je die ook doen voor ongeveer 30 personen incl. 17 familieleden?
Wanneer worden de foto's het best genomen? Alle raad is welkom!!
Groetekes Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 651


Lien
15-10-2005
 Meld misbruik12-1-2005 19:01:18

Beste Cindy,
Onze goede vrienden die van ver komen en onze famillies gaan dan terug naar ons thuis en krijgen daar wat kleine hapjes en drank. Wij hebben geluk dat dit bij ons thuis kan, maar je kan dit meestal ook in je feestzaal doen. In die tijd gaan wij normaal onze foto's laten nemen.
Groetjes,
Lien



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik13-1-2005 8:30:35

Dag Cindy,
Wij zijn zaterdag getrouwd en hebben het zo gedaan : we zijn na de kerk naar de feestzaal gereden waar er een receptie was voor een groepje van een 20-tal personen. Ze kregen aperitiefhapjes en een drankje. Als er aan je feestzaal een mooi tuintje is, kan je daar ook je foto's nemen na de kerk en tijdens de receptie. Je gasten komen dan ook wel eens een kijkje nemen tijdens de fotoreportage en dan verloopt alles ontspannen en plezant. Veel succes verder en geniet van je dag. Groetekes van het kersverse bruidspaar André en Hilde.



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik13-1-2005 13:49:45

Hallo Cindy,

Wij trouwen op 21 Mei en zitten zowat met hetzelfde probleem. We trouwen om 13 uur voor de gemeente, om 14 uur voor de kerk en dan zouden we om 17 uur het avondfeest laten beginnen. Tussen 14 uur en 17 uur zouden we dus nog een uurke uittrekken voor de parkfoto's en dan idd een klein receptieke doen voor ons naaste familie met Pain Surprise en hapjes. Ik denk wel dat dat een goede oplossing zal zijn. Afwachten maar. Veel geluk Cindy !!



carolien
2-7-2005
 Meld misbruik16-1-2005 17:43:24

beste Cindy,

Bij ons ziet de dagindeling er als volgt uit: Wij trouwen op vrijdag voor de wet. Op zaterdag 2 juli trouwen we dan om 11 uur voor de kerk. Daarna gaan we even naar het huis van mijn schoonouders met de suite voor een glaasje met broodjes. Dan gaan we foto's nemen en om half vier begint de receptie tot half zes. Om zes uur begint dan het diner met de suite en de grootouders + peters en meters. Om negen uur begint dan het avondfeest met dessertenbuffet en vooral veel dansgenot. We hebben er voor gezorgd om geregeld even wat tijd tussen te laten, zo ziot alles niet te veel volgepropt.
Zo, hopelijk ben je er iets mee. Nog heel veel voorbereidingsplezier en een fantastische dag!



Annelies
7-8-2004
 Meld misbruik17-1-2005 17:16:07

Wij hebben onze foto's laten nemen tussen de kerk en de receptie. Je plant dit wel het best na de kerk hoor, omdat de spanning dan echt van je weg is. Bij ons merk je op de foto's echt een verschil. De foto's tegen het einde van de mis en erna zijn veel spontaner.



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik18-1-2005 9:47:15

Hallo Cindy (en Ingrid, naamgenoot en die overigens op dezelfde dag als ik trouwt!),

Ik trouw dus ook op 21 mei en wij hebben het als volgt ingedeeld: 's morgens tussen 1àu en 11u15 maken we de fotoreportage. We trouwen voor de gemeente om 11u30, voor de kerk om 12u30 en daarna hebben we de receptie om 15u30, maar tussen de kerk en de receptie maken we de foto's met de familie. Om 18u begint ons avondeten, om 21u30 het avondfeest.

Ingrid, van waar ben je ergens? Vind het wel grappig dat we op dezelfde dag trouwen en dezelfde naam hebben :-)



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik18-1-2005 15:19:44

onze dagindeling ligt nog niet helemaal vast, maar waarschijnlijk zal het zo zijn: voormiddag fotoreportage, 11.30 trouw voor de wet, 2.30 trouw voor de kerk, 4.30 tot 6.30 receptie voor kennisen ouders die niet naar het avondfeest komen, vanaf 7.30 start van het avondfeest (diner + dansfeest).

Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...