Terug naar overzicht
Mijn vader moet ook wachten zoals mijn verloofde :-).. Hij is ook superbenieuwd maar hij moet maar wat geduld hebben... ;-)...Groetjes.
Daar doe je mee wat je wil denk ik. Mijn papa is zelfs mee gaan kiezen :-)
Hoi Melissa, Mijn pa is niet mee gaan kiezen, maar hij gaat er wel bij zijn bij mijn eerste pasbeurt. Zijn moeder (mijn grootmoeder dus) was vroeger een naaister en hij heeft bovendien een beter oog voor detail dan mijn ma.Groetjes Ines3/10/2008
Mijn vader heeft het kleed betaald, en stond er ook op om mee te gaan bij het definitieve kiezen.
hallo,bij de definitieve keuze heb ik mijn vader ook meegenomen. heb hier een heel goede band mee. en van zijn reacties kan ik altijd veel uit opmaken. dat hielp mij ook bij mijn definitieve keuzegroetjesheidi
hey, ik ben mijn kleedje samen met mijn ouders gaan kiezen, dus mijn pa heeft het al gezien, maar das helemaal niet erg!
Mijn papa moet mee.Ik ben enig kind en wij hebben een zeer bijzondere band.Zonder de goedkeuring van mijn papa zou ik het kleed niet kopen!
Mijn ouders zijn de belangrijkste personen in mijn leven. Voor mij was het dus vanzelfsprekend dat zowel mijn mama als mijn papa mee zijn gaan kiezen. Zij betalen ook mijn kleed, dus vond ik het zeker normaal dat ze alle 2 meegingen. (en trots dat zij waren!! Blinkende oogjes...)
heyje neemt mee wie je wil!!!het is jouw huwelijk dus jij beslist, wat ze ook zeggen of denken. mij bekeken ze ook raar toen ik mijn toekomstige meenam om te kiezen. mij ouders hebben het niet gezien, mijn moeder had juist de top eens gezien op een modeshow.groetjessas
hoi,de enige die bij mij het kleed te zien krijgt voor de dag is mijn mama. niemand anders.mijn stiefpa zaagt er ook altijd achter, maar ik hou vol! het moet voor iedereen een verrassing zijn!grts cindy 12.09.08
Bij mij hebben zowel mijn mama, papa, stiefmama, als getuige mijn jurk gezien. Naast mijn ventje zijn dit de belangrijkste personen in mijn leven. Mijn getuigen en mama hebben de jurk mee gekozen, mijn papa en stiefmama waren er bij de eerste pasbeurt bij.