Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

overlijden moeder bruid

25-1-2008 9:34:35
hallo
8 jaar geleden is mijn mama plotseling overleden en mijn papa in een rolstoel terchtgekomen is er iemand die voor mij een mooie tekst kan maken voor in de kerk

christel
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1092

Sieglinde
20-9-2008
 Meld misbruik25-1-2008 13:01:17

Hey Christel,

Ik denk dat dat iets heel persoonlijks is.
Volgens mij kan niemand dit voor jou doen.
Hoe persoonlijker, hoe pakkender het zal zijn.

Succes,

Sieglinde

Els

Meld misbruik25-1-2008 18:44:34

Hey!

Amai... ik zou niet graag in je schoenen staan...

Het zal alleszinds een emo dagje worden. Maar je tekst, is 'jouw' tekst. Daarom hoeft het niet triest of depri te zijn. Denk aan de momenten waarop je als klein meisje met je mama over trouwen sprak, hoe ze je zag opgroeien en reageerde hoe ze je vriend voor het eerst zag??? Dat kan ook heel plezant en persoonlijk zijn...

Veel succes ermee en geniet vooral van je dag!

Groetjes

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik26-1-2008 13:29:12

Beste Christel,

Hier is mijn advies voor het schrijven van een mooie tekst: Verzamel enkele mooie tekstjes en/ of gedichten die je nauw aan het hart liggen of je aan je mama doen denken. Je vind in heel wat winkeltjes als expo enzo van die boekjes met spreuken, gedichten, tekstjes over mama's familie, rouwtekstjes enz...Kijk ook een op 't net. Er bestaat een site vol gedichten (als je gedichten + rouw, of + mama enz... intikt bij google kom je erop) waar je ook mooie inspiratie kan op doen.

Als je dan een en ander verzameld hebt ga je gewoon eens met die dingen aan tafel zitten. Je neemt de dingen eruit die jou het meeste aanspreken of pakken en als je dan rustig je tijd neemt om effe te reflecteren wat je eigenlijk wilt zeggen, kan je die tekstjes gebruiken, volledig of deels en verder aanvullen met je eigen inspiratie van dat moment. Bij mij lukt dat over 't algemeen 's avonds als ik op mijn gemak ben met en glaasje wijn erbij ofzo. Zo ben ik er bijna zeker van dat je tot een heel mooie en toch persoonlijk resultaat zal komen, zonder dat je van een compleet blanco blad moet beginnen, want DAt is nu juist zo moeilijk lijkt mij.

Heel veel sterkte ermee!

GRoetjes,

Amaryllis
07-08-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...