Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Charlotte ivm getuigen en volwassen bruidsmeisjes

  24-1-2008 15:25:40
Ik heb gelezen dat je gaat trouwen op z'n Amerikaans, met name ervoor kiest om met volwassen bruidsmeisjes te werken. Ik zit ook met dat idee, maar weet eigenlijk niet goed hoe ik dit verder moet aanpakken. Welke taken ga je aan je bruidsmeisjes geven? In de Kerk zal je dan een van de bruidsmeisjes als getuige nemen?

Sandra
30-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1083


Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik24-1-2008 19:08:40

Ik heb 4 bruidsmeisjes:2zussen en 2 beste vriendinnen. Mn oudste zus is eveneens getuige. Volgens de Amerikaanse traditie moeten de bruidsmensen eigenlijk de taken van een ceremoniemeester uitvoeren. Vermits we er al 1 hebben zal dat niet echt lukken. Wat doen ze dan wel? Tijdens de viering (waar ze rond ons zitten) lezen zij voor,meestal tekstjes die ze zelf geschreven hebben,ze houden de ringen en muziek bij,zij zorgen ervoor dat iedereen savonds aan de juiste tafel zit,ze delen de bedankjes uit... Ze zitten ook bij ons aan de hoofdtafel. Ik weet er ook niet echt alles van,onze ceremoniemeester is nu bezig met het opzoeken van meer info maar ik denk niet dat we hen nog meer taken geven. Uiteindelijk blijft het ook een feestdag voor hen.
O ja, ze zijn natuurlijk ook allemaal hetzelfde gekleed.
Succes!



Virginie
28-5-2011
 Meld misbruik25-1-2008 15:03:20

Hoi Sandra,
Ook ik zag het niet echt zitten om met kleine bruidkindjes te werken, aangezien dat (bijna) altijd problemen met zich meebrengt. Dus heb ik ook aan mijn 2 achternichtjes (hebben veel samen gedaan enzo) gevraagd of zij niet "voorlopers" wilden zijn. Ze zijn tegen het huwelijksfeest +- 17 a 18 jaar, en had inderdaad ook voorzien dat ze tekstjes zouden lezen en andere dingen die er zo bijkomen (zoals sleep goedleggen enzo). Zij vonden het alvast een leuk idee en zien het goed zitten.

veel succes



amalia
24-5-2008
 Meld misbruik25-1-2008 19:30:33

Bij ons organiseren de volwassen bruidsmeisjes en de ´bruidsjonkers´ ons vrijgezellenfeest ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...