Terug naar overzicht
Dag Laura,Wij trouwen op 07/02/09 en ik denk dat er nog veel zalen vrij zijn hoor! Wij hebben een feestzaal op het oog en deze is alleszins nog vrij! De winter is nu eenmaal iets minder populair als zomer/lente.. Maar ik zou zeker wel al beginnen met zalen te bezoeken! Veel succes nog
Ik denk niet dat je daar veel moeite mee zal hebben. Wij zijn sinds medio juni 2007 verloofd en trouwen binnen 23 dagen. Er was keuze in overvloed, zelfs de meest gereputeerde zalen en als bonus kan ik je meegeven dat je quasi overal extraatjes of korting mag verwachten omdat ze maar wat graag hun agenda vullen met een winterbruiloft. Geniet van je voorbereidingen, het is echt geweldig leuk om te doen!!!Lien16.02.2008
Wij trouwen 24/01/2009 en onze zaal ligt al vast, maar hadden ook absoluut geen probleem om nog een zaal te vinden die vrij was. In de winter wordt er al minder gehuwd en zoals Lien zegt, zullen de meeste zalen blij zijn om hun wnter te kunnen wullen met een huwelijksfeest... Ik zou toch al rondkijken en vergelijken, zodat je dat al achter de rug hebt en misschien al kan beslissen, want er is nog zoveel meer te doen en te regelen :-) Groetjes en nog veel succes,Jill
Ja, wilde dit enkel weten voor mijn zus... Zij wil in oktober - november trouwen. Ik trouw in juli 2009.Toch bedankt