Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen volgende winter

24-1-2008 10:20:11
Is er iemand die weet of het nog moeilijk is iets te vinden voor te trouwen volgende winter qua feestzalen enz

Laura
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 327

sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik24-1-2008 10:27:29

Dag Laura,

Wij trouwen op 07/02/09 en ik denk dat er nog veel zalen vrij zijn hoor! Wij hebben een feestzaal op het oog en deze is alleszins nog vrij! De winter is nu eenmaal iets minder populair als zomer/lente.. Maar ik zou zeker wel al beginnen met zalen te bezoeken! Veel succes nog

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik24-1-2008 10:42:37

Ik denk niet dat je daar veel moeite mee zal hebben. Wij zijn sinds medio juni 2007 verloofd en trouwen binnen 23 dagen. Er was keuze in overvloed, zelfs de meest gereputeerde zalen en als bonus kan ik je meegeven dat je quasi overal extraatjes of korting mag verwachten omdat ze maar wat graag hun agenda vullen met een winterbruiloft. Geniet van je voorbereidingen, het is echt geweldig leuk om te doen!!!
Lien
16.02.2008

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik29-1-2008 12:22:41

Wij trouwen 24/01/2009 en onze zaal ligt al vast, maar hadden ook absoluut geen probleem om nog een zaal te vinden die vrij was. In de winter wordt er al minder gehuwd en zoals Lien zegt, zullen de meeste zalen blij zijn om hun wnter te kunnen wullen met een huwelijksfeest... Ik zou toch al rondkijken en vergelijken, zodat je dat al achter de rug hebt en misschien al kan beslissen, want er is nog zoveel meer te doen en te regelen :-)

Groetjes en nog veel succes,

Jill

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik29-1-2008 12:46:07

Ja, wilde dit enkel weten voor mijn zus... Zij wil in oktober - november trouwen.
Ik trouw in juli 2009.
Toch bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...