Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetje gevraagd voor het naar voor brengen van de ringen

  11-1-2005 0:03:44
Hoi,

Heeft er iemand een leuk, origineel idee om de bruidskinderen de ringen mee te laten brengen in de kerk?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Ann

Ann
4-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2110


inga
4-3-2005
 Meld misbruik11-1-2005 8:52:24

onze zoon draagt een beertje waaraan ik 2 lintjes heb genaaid waar onze ringen invast zullen hangen.er bestaan ook speciale rozen dat ge kunt kopen .



elke
13-8-2005
 Meld misbruik11-1-2005 10:05:37

De zus van mijn vriend, die de bloemen verzorgd, zal twee cala's in elkaar 'vlechten' tot een kransje. Rond de stampers van de twee bloemen steken we dan de ringen, die brengt mijn nichtje dan naar voor. (Zo heeft ze ook meteen iets vast bij het binnenkomen en buitengaan)



Kathleen
15-5-2004
 Meld misbruik11-1-2005 11:01:48

Hallo,
bij onze trouw (15 mei 2004) hebben we de bruidsmeisjes elk een beertje gegeven en aan het strikje (dat deze beertjes aanhadden) hingen de ringen. We hielden deze goed uiteen omdat het ene beertje een jongen en het andere een meisje was.

Me to you-beertjes hebben ook eigen creaties voor trouwringen te overhandigen...

vrienden van ons (getrouwd op 3 april 2004) hadden de bruidskindjes een luchtbalon laten meedragen in de kerk: op een kussen daarin lagen beertjes en alsook hun trouwringen. Was een gigantisch mooi zicht, die ballon in de kerk.

Dus je ziet zelf maar wat er bij jullie past...

Greetz
Kathleen.
(een gelukkig getrouwde en zwangere vrouw)



Isabelle
18-6-2005
 Meld misbruik20-4-2005 16:03:14

hey,
Wij trouwen op 18/06/2005 en onze ringen worden gebracht door ons bruidsmeisje in een ballon. In die ballon zitten allemaal kleine ballonetjes en de ringen zitten op een kussentje beneden in de ballon. Wij moeten dus de ballon kapot prikken zodat we aan de ringen kunnen en de 20 kleine ballonetjes gaan de lucht in. Onze viering vindt plaats in open lucht namelijk in de tuin van onze zaal dus zal mooi effect zijn. Wel 1 nadeel de kleine ballonetjes hebben een houdbaarheid van 1,5 u dus ja mag niet te vroeg gemaakt worden.
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...