Terug naar overzicht
hallo, wij trouwen om 11 uur voor de wet. omdat mijn mama haar haren ook nog gefönd moeten worden, komt de kapster al om 7u bij ons thuis. ook al best vroeg, maar ze zei zelf dat ze zo vroeg ging komen zodat ze zeker voldoende tijd had om de haren te doen en de make-upgroetjesheidi
Hey,Ik trouw ook om 10u voor de wet, maar iedereen komt pas om 9u30 bij ons thuis. Gelukkig is het niet ver van het gemeentehuis.Je kan altijd vragen hé. Wie niet waagt, niet wint! Als je een trouwe klant bent, dan zal ze dat voor die ene speciale dag wel willen doen denk ik.Groetjes,Laurie
Hey!de kapster komt bij mij ook al om 6h30, gewoon vragen!Cathy24/5/2008
MarieWij trouwen ook om 10h. Ik zou rond 9h moeten klaar zijn, we zouden rond 9h15 moeten vertrekken en de suite zou dan ook rond 9h moeten toekomen.Normaal gezien is er eerst de make-up, ik denk dat ik ga vragen of dat rond 7h kan (ik ga ervan uit dat ze met een half uurtje toekomt). De kapster zou dan vanaf 7h45 aan mijn haar kunnen werken tot 8h45 (weet ook niet juist of ze met een uurtje toekomt...)Je vraag doet me er nog eens over nadenken. Ik zal dit voor de zekerheid toch nog eens moeten checken.Ellen21-06-08