Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Cindy ivm Gabrielli Roeselare

23-1-2008 13:04:22
Hey Cindy,

Ik las dat jij je schoenen bij Gabrielli hebt gekocht, ik ben van plan daar ook eens te gaan kijken. Wanneer ben jij geweest? hadden ze al veel van de nieuwe zomercollectie?

Lotta
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 419

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik23-1-2008 13:28:14

Hey,

Ik ben daar ook geweest voor mijn trouwschoenen. Het zijn er van Elsa Rainbow. Ik vond dat ze daar een hele grote keuze hadden aan trouwschoenen, zeker een aanrader.

Groetjes, Katrien

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik23-1-2008 15:20:38

Oh ja vergeten zeggen, ik ben op 14/01/2008 geweest :-)

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik23-1-2008 21:35:56

hoi,

ik ben geweest vorige week maandag. volgens mij hebben ze al een ganse nieuwe collectie binnen. er werken daar twee mensen. beetje stroef in het begin, maar eens ze weten wat je precies wilt, halen ze gewoon alle schoenen uit. je moet in het begin gewoon zeggen welke maat, hoe hoog hakje enzovoort.

ik heb er aangehad die zowel hoog als laag wraen, zowel ronde als spitse toppen dusja.
heb mijn keuze gevonden voor 138 euro. dnek dat dit één van de goedkopere is lol.

grts cindy12.09.08

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik23-1-2008 21:43:12

en ook, ik denk niet dat het opvalt of je nou nieuwe collectie draagt of niet... ik zie toch geen verschil.
grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...