Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openigsdans jullie mening

23-1-2008 10:12:12
we hadden gedacht aan het liedje all i want is you van u2 en daar er nogal een hevige gitaarsolo in voorkomt zijn we van plan 2 klein gitaren te nemen en dan te doen alsof we het aan het spelen zijn en daarna terug gewoon dansen wat vinden jullie hiervan mijn vriend is hevige fan van u2

christel
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 362

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik23-1-2008 14:48:14

Hallo Christel,

Eerlijk gezegd zou dit niets voor mij zijn. Maar omdat je vriend hevige fan is, kan het voor jullie wel vind ik. Als jullie je er alletwee goed bij voelen zou ik het gewoon doen!
Groetjes

Ann
9-5-2009
 Meld misbruik23-1-2008 19:59:08

Hey Christel,

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn schoonzus een mailtje met als titel "dat is pas een originele openingsdans" Daarin zie je een koppeltje beginnen aan een heel rustige openingsdans en halverwege verandert deze dan in een hevig up-tempo liedje. Echt super om te zien en zeker en vast origineel. Dus als jullie dit willen doen zou ik zeker niet twijfelen. (Mijn vriend en ik overwegen om ook iets "geks" of "speciaal" te doen met onze openingsdans)
Als je mij jouw emailadres bezorgt zal ik je dat mailtje eens doorsturen.

Groetjes Ann
tomanneke@hotmail.com

christel
12-7-2008
 Meld misbruik23-1-2008 20:32:07

hallo ann
mijn mailadres is tino-christel@pandora.be

Michiel

Meld misbruik23-1-2008 21:03:19

Dag Christel,

Proficiat met de huwelijksplannen,

Het is een héél erg origineel idee, ik speel wekelijks huwelijken (discobar) en heb dit nog maar zelden meegemaakt! Vind ik héél goed daar het gewone aan een huwelijk doorbroken wordt! Ook een verassing en een streling voor het oog van de gasten! ZEKER doen!

Wat ik soms heb is het liedje van i've had the time of my life van de film dirty dancing, hier ook rapper en trager stuk, en de mensen die aanwezig zijn reageren altijd héél positief met applause en gefluit. Waarom zou dit bij jullie anders zijn? héél origineel idee, en doe zo verder! Het is tenslotte jullie dag.

Véél succes verder met de voorbereidingen van jullie huwelijk!

Met vriendelijke groeten

Discobar Sound DeLight
www.sounddelight.be
info@sounddelight.be
0486/344.274

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...