Terug naar overzicht
Hallo Christel,Eerlijk gezegd zou dit niets voor mij zijn. Maar omdat je vriend hevige fan is, kan het voor jullie wel vind ik. Als jullie je er alletwee goed bij voelen zou ik het gewoon doen!Groetjes
Hey Christel,Een tijdje geleden kreeg ik van mijn schoonzus een mailtje met als titel "dat is pas een originele openingsdans" Daarin zie je een koppeltje beginnen aan een heel rustige openingsdans en halverwege verandert deze dan in een hevig up-tempo liedje. Echt super om te zien en zeker en vast origineel. Dus als jullie dit willen doen zou ik zeker niet twijfelen. (Mijn vriend en ik overwegen om ook iets "geks" of "speciaal" te doen met onze openingsdans)Als je mij jouw emailadres bezorgt zal ik je dat mailtje eens doorsturen.Groetjes Anntomanneke@hotmail.com
hallo ann mijn mailadres is tino-christel@pandora.be
Dag Christel,Proficiat met de huwelijksplannen,Het is een héél erg origineel idee, ik speel wekelijks huwelijken (discobar) en heb dit nog maar zelden meegemaakt! Vind ik héél goed daar het gewone aan een huwelijk doorbroken wordt! Ook een verassing en een streling voor het oog van de gasten! ZEKER doen! Wat ik soms heb is het liedje van i've had the time of my life van de film dirty dancing, hier ook rapper en trager stuk, en de mensen die aanwezig zijn reageren altijd héél positief met applause en gefluit. Waarom zou dit bij jullie anders zijn? héél origineel idee, en doe zo verder! Het is tenslotte jullie dag. Véél succes verder met de voorbereidingen van jullie huwelijk!Met vriendelijke groetenDiscobar Sound DeLightwww.sounddelight.be info@sounddelight.be0486/344.274