Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

platte trouwschoenen

  23-1-2008 9:27:20
Hoi bruidjes,

Ik ga dit weekend normaal gezien op zoek naar schoenen voor onder m'n trouwkleed. Nu ben ik zelfs zonder schoenen groter dan m'n toekomstige en op zich is dat natuurlijk geen probleem, maar ik zou dus liefst platte of alleszins heel lage schoenen vinden. Bestaat dat in de trouwcollectie van schoenen? Of kan ik dan maar beter naar een "gewone" winkel gaan? Heeft er iemand eventueel ook tips, waar jullie platte schoenen gevonden hebben?

Bedankt!

Joke

Joke
19-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1707


Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik23-1-2008 9:41:26


Hallo Joke,


Kijk eens op de site elsarainbow.nl In hun collectie "Rainbow", ondercollectie "Bliss" zijn er verschillende schoenen met een lage tot platte hak.

Deze schoenen worden onder andere verkocht door Gabrielli in Roeselare. Misschien dat ze niet exact het gewenste model hebben, maar dat kan zeker besteld worden. (wachttijd ca. twee weken).

Succes!



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik23-1-2008 10:09:04

ben ook in gabrielli geweest en ze hebben zeker platte schoenen want ik heb er een paar aangehad.

ben uiteindelijk gegaan voor een hakje van 4 a 5 cm omdat ik nogal grote voeten heb, en met een lage schoen was dat duidelijk zichtbaar.

veel succes
cindy 12.09.08



Natasja

 Meld misbruik23-1-2008 11:10:44

Ik heb mijn schoenen bij Van Loock in Zandhoven gekocht. Ikzelf heb laarsjes gekocht, met een mini-hakje, maar ze hadden veel lage schoenen en ze zijn allemaal van een goede kwaliteit: ze zitten direct als gegoten aan je voet.



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik23-1-2008 11:14:28

Ja Van Loock heeft echt een ruim aanbod van trouwschoenen. Ook al is het een uur rijden van bij mij, ik ga daar mijn schoenen halen. Ik heb er trouwens mijn schoenen gekocht voor een galabal...



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-1-2008 13:36:35

ga best niet op een zaterdag naar van loock... want dan zijn er soms wel 50 wachtenden voor u!!!

er staat soms negatieve commentaar over van loock op deze site.. maar het is de grootste schoenwinkel van belgie, dus keuze normaal groter als elders!

oke zijn wel niet de goedkoopste schoenen..



eva
15-3-2008
 Meld misbruik26-1-2008 16:44:03

ik zat in dezelfde situatie als jij. Ik heb ballerina's gekocht in een gewone winkel. Platter kan niet :o) Nu hangt het er wel vanaf wanneer je trouwt want nu in het winterseizoen vind je niet veel ballerina's meer. Vanaf maart, april moeten ze wel weer overal te vinden zijn. Succes met de zoektocht!
Eva



eva
15-3-2008
 Meld misbruik26-1-2008 16:44:21

ik zat in dezelfde situatie als jij. Ik heb ballerina's gekocht in een gewone winkel. Platter kan niet :o) Nu hangt het er wel vanaf wanneer je trouwt want nu in het winterseizoen vind je niet veel ballerina's meer. Vanaf maart, april moeten ze wel weer overal te vinden zijn. Succes met de zoektocht!
Eva


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...