Terug naar overzicht
Wij moeten vrijdag naar de zaal om onze menukeuze door te geven. Wij gaan een grillmenu nemen. Koud voorgerecht en soep worden opgediend aan tafel. Hoofdgerecht bestaat uit een buffet van gegrild vlees en vis met warme en koude groenten en sauzen en verschillende aardappelgerechten. Nadien volgt er nog een spectaculair dessertenbuffet en pronkgebak.Sandra12/04/2008
Bij mij gaat het hem vooral om het hoofdmenu. Het voorgerecht en de soep kiezen was niet zo moeilijk maar het hoodgerecht is toch wel moeilijk omdat we er zelf natuurlijk niet zoveel over kennen. Indien jullie ook het hoofdgerecht gekozen hebben, kan je even laten weten wat jullie zoal gekozen hebben?
Wij hebben soep, koud buffet als voorgerecht en als hoofdgerecht gaan we voor verschillende pasta's gaan. Dit omdat de nadruk eigenlijk zal vallen op ons gigantisch dessertenbuffet. Normaal kan je als hoofdgerecht best iets pakken dat veel mensen lusten (stoofvlees, pasta, iets met vis / vlees, ... )GroetjesMarjan
Vraagje voor San...Waat gaat jullie feest door want jullie menu lijkt sterk op een menu dat wij ook eventueel zoeken te nemen?
Misschien niet onbelangrijk om de keuze vis/vlees bij de gasten te laten? Er is altijd wel iemand die iets niet lust...Wij hebben voorgerecht aan tafel - buffet van hoofdgerechten - dessertenbuffet (zo is er voor iedereen wat wils)Joke
Ik denk niet dat het verstandig is om de keuze bij de gasten te laten, zoals je zegt er is altijd wel iets dat iemand niet lust en iedereen heeft een andere smaak. Het menu is toch wel iets dat het koppel zelf moet kiezen vind ik.Nog mensen die de keuze van het vlees willen meedelen?GroetjesKim
@ AnnOns feest gaat door in de Waterhoek te Geetbets op 12/04/2008. Sandra12/04/2008