Terug naar overzicht
Als het sleepje niet te lang is, kan je de ontwerper vragen of hij haakjes of lintjes kan voorzien om de sleep 'op te trekken' voor tijdens het dansen bijvoorbeeld.Ik heb ook een jurk met sleepje, en het ziet er heel mooi uit als het is vastgemaakt in de rok. groetjes,Nina
hey,Mijn kleed heeft ook een sleep. Daar worden haakjes aangenaaid zodat de sleep mooi omhoog kan gehangen worden en je gemakkelijker kan stappen en dansen.Ik had wel heel graag een sleep, ik vind dat echt mooi. Ik heb er in de winkel mee rondgestapt en dat viel ook best mee.groetjes en veel succesAnn30/08/08
dag lindsey, ik wilde ook eerst geen sleep en ook geen hoepelrok met al die tralala daaraan da moet allemaal niet dat weegt ook allemaal zo zwaar.maar uiteindelijk heb ik een eenvoudig kleed met wel een sleep en omdat ik geen parels op mijn rok heb, hebben ze een mooie speld met veel strass stenen erop gemaakt om zo mijn sleep naar boven te kunnen spelden dan is hij mooi van de grond als het mij teveel word en dan kan ik toch even als een echte prinses genieten van deze jurk.veel succes en groetjesinge