Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sleepje of niet?

22-1-2008 21:18:25
Ik zeg van in het begin dat ik een kleed wil zonder sleep. Dat lijkt me erg onhandig om je daarmee voort te bewegen. Nu heeft de ontwerper van mijn kleedje er toch een sleepje aan gemaakt met de mededeling dat het er af kan als ik dat wens, maar ik merk aan hem dat hij het er liever zou aanlaten. Ik denk dat hij wel gelijk heeft dat het mooier is en het kleed "af" maakt. Maar ik zie me er zelf de hele tijd op gaan staan en mee sukkelen. (ik ben niet de handigste) En moet je dat dan steeds in je handen nemen opdat je kleed niet zou vuil worden? Wat denken jullie?

Lindsey

Koen
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 420

Nina
16-8-2008
 Meld misbruik22-1-2008 21:40:58

Als het sleepje niet te lang is, kan je de ontwerper vragen of hij haakjes of lintjes kan voorzien om de sleep 'op te trekken' voor tijdens het dansen bijvoorbeeld.

Ik heb ook een jurk met sleepje, en het ziet er heel mooi uit als het is vastgemaakt in de rok.

groetjes,

Nina

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik22-1-2008 21:55:24

hey,

Mijn kleed heeft ook een sleep. Daar worden haakjes aangenaaid zodat de sleep mooi omhoog kan gehangen worden en je gemakkelijker kan stappen en dansen.
Ik had wel heel graag een sleep, ik vind dat echt mooi. Ik heb er in de winkel mee rondgestapt en dat viel ook best mee.

groetjes en veel succes
Ann
30/08/08

inge
12-5-2012
 Meld misbruik23-1-2008 9:28:49

dag lindsey,
ik wilde ook eerst geen sleep en ook geen hoepelrok met al die tralala daaraan da moet allemaal niet dat weegt ook allemaal zo zwaar.
maar uiteindelijk heb ik een eenvoudig kleed met wel een sleep en omdat ik geen parels op mijn rok heb, hebben ze een mooie speld met veel strass stenen erop gemaakt om zo mijn sleep naar boven te kunnen spelden dan is hij mooi van de grond als het mij teveel word en dan kan ik toch even als een echte prinses genieten van deze jurk.

veel succes en groetjes
inge

inge
12-5-2012
 Meld misbruik23-1-2008 9:29:04

dag lindsey,
ik wilde ook eerst geen sleep en ook geen hoepelrok met al die tralala daaraan da moet allemaal niet dat weegt ook allemaal zo zwaar.
maar uiteindelijk heb ik een eenvoudig kleed met wel een sleep en omdat ik geen parels op mijn rok heb, hebben ze een mooie speld met veel strass stenen erop gemaakt om zo mijn sleep naar boven te kunnen spelden dan is hij mooi van de grond als het mij teveel word en dan kan ik toch even als een echte prinses genieten van deze jurk.

veel succes en groetjes
inge

inge
12-5-2012
 Meld misbruik23-1-2008 9:29:17

dag lindsey,

veel succes en groetjes
inge

inge
12-5-2012
 Meld misbruik23-1-2008 9:29:32

dag lindsey,

veel succes en groetjes
inge

inge
12-5-2012
 Meld misbruik23-1-2008 9:29:45

dag lindsey,

veel succes en groetjes
inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...