Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie

  22-1-2008 20:11:28
Hoi,

Ik zou morgen willen gaan kijken voor lingerie. Weet iemand waar in Limburg ze de merken Selmark en/of Poirier verkopen?

Alvast erg bedankt!
groetjes
Kerry

Kerry

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1250


Tamara

 Meld misbruik22-1-2008 20:32:26

Poirier kan je vinden bij Lieben in Shopping II in Genk.



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik22-1-2008 23:15:53

Selmark heb ik gekocht bij E&R in Beverlo.
Zeer mooie lingerie en ze helpen je er zeer goed!
Bij lieben komt mijn kleed vandaan en ook daar ben ik zeer tevreden qua service, een schat van'n vrouw! Maar persoonlijk vond ik Poirier minder mooi...

Good luck!
Groetjes,
Katrien



silvy
4-4-2008
 Meld misbruik23-1-2008 10:59:15

Hallo,

Poirier vind je ook bij westhovens in Maasmechelen. Is stoffenwinkel maar verkopen ook lingerie van poirier en schoenen van sophie sposa.
Poirier is misschien minder mooi dan sommige andere merken maar wel erg stevig!
Groetjes



heidi
7-6-2008
 Meld misbruik23-1-2008 17:03:50

hallo,

in primo piano in genk en lecoq in lommel( beide bruidswinkels) verkopen ze poirier.

selmark kan je opzoeken via de website van selmark zelf

groetjes
heidi



Wendy

 Meld misbruik24-1-2008 10:36:55

Selmark bij Linx in Hasselt, op de Havermarkt. En nu nog aan helft van prijs (solden) bij sommige modellen! Heb er daar gelijk met mijn kleed gekocht, en de prijs was goed meegevallen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...