Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapsel en muziek

  14-2-2003 10:39:23
Ik heb kort haar en zou toch graag iets doen met mijn haar op mijn huwelijk. Iemand ideeën?

Verder zijn we ook op zoek naar een openingsdans en goeie muziek voor in de kerk. Suggesties?

Thx!

Wendy
19-7-2003
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2001


krista
8-8-2003
 Meld misbruik16-2-2003 17:58:21

hallo, ik heb ook kort haar en heb al langere tijd hetzelfde coupe. ik ben dus verandert in andere kleur en van snit. Het was totaal iets anders en mooi. Heb besloten hetzelfde voor onze trouwdag tedoen met wat kleine witte bloempjes erin. Wel best 3 maand op voorhand eens uittesten. Wat je ook kan doen is een haarverlenging. is ook tof. Onze liedje is van Bryan Adams met in nederlands: alles wat ik doe ik doe het voor jou.



Sarah
7-6-2003
 Meld misbruik17-2-2003 10:57:23

Hallo Wendy,

Enkele leuke ideetjes voor muziek in de kerk:
Altijd heb ik je lief - clouseau
Magie - P. Robbrecht
You'll be in my heart - Phil Collins
Flame of love - Paul Michiels
Gelukkig zijn - Ann Christie
Heaven - Bryan Adams

Wij nemen als openingsdans het liedje waar we voor het eerst samen op dansten. Misschien kunnen jullie dat ook doen.

From this moment van Shania Twain is ook een heel mooi liedje en gaat specifiek over het huwelijk

Veel succes
Sarah



bieke
19-9-2003
 Meld misbruik18-2-2003 12:30:15

Beste Wendy,

a perfect day van Lou Reed vind ik een heel toepasselijk liedje voor de openingsdans. En... het duurt niet zo lang. Misschien is dat een pluspunt.

Veel succes,
Bieke



an
14-6-2003
 Meld misbruik21-2-2003 15:14:30

Hallo,

Je moet "My commitment" van Gary Barlow eens beluisteren. Een heel toepasselijk nummmer

Groetjes, anneke



Steven
19-7-2003
 Meld misbruik21-2-2003 15:22:16

Hallo allemaal!

Alvast alle 4 bedankt voor jullie antwoorden! Het heeft me goed geholpen!



Margot
7-5-2003
 Meld misbruik22-2-2003 15:12:54

Wij beginnen in de kerk met het liedje 'it had to be you' van Frank Sinatra. Heel opgewekte song en een plezante opener!

Ik spaar nu al een paar maanden voor iets langer haar te krijgen. Mijn coupe trekt op niet veel, maar mijn kapster zegt dat ik op mijn tanden moet bijten, zodat ze een opsteekkapsel kan doen. Why nog he, ik heb nog nooit lang haar gehad :)



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik23-2-2003 9:01:30

Voor in de kerk zijn we ook nog op zoek naar liedjes. die moeten uiteindelijk accoustisch gebracht worden door een zangeres een gitaar en eventueel een pianist.

Nu onze openingsdans ik Noordkaap en ik hou van u.

Is een wals en het is een keer iets anders.

veel plezier
Peter



an
14-6-2003
 Meld misbruik27-2-2003 9:55:34

Hallo

"Have a little faith in me" gaan wij gebruiken in onze huwelijksmis

Groetjes, anneke



petra

 Meld misbruik2-6-2003 15:39:00

Hallo, ons loiedje voor als we de kerk binnen komen gaat zijn"this is te moment" van rene froger.ik vond dat wel gepast voor de rest ook: de roos
:she

groetjes petra


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...