Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwanger

22-1-2008 16:11:25
hallo allemaal,
wil dit even kwijt, want zit een beetje met de schrik. dit weekend waren we met vrienden aan het lachen wanneer ik zwanger zou worden. de meesten dachten na de trouw zal het ni lang meer duren. ik begon over het feit dat ik precies dikker wordt en een buikje krijg. nu heb ik schrik dat ik zwanger ben. ik krijg nog steeds mijn regels door en neem ook nog steeds mijn pil. mijn vriendin beweert dat als je beide nog gebruikt of hebt het niet wil zeggen dat je niet zwanger bent. kan dit? wat denken jullie?

ikke

katrien

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 399

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik22-1-2008 16:17:45

Normaal gezien ben je niet zwanger als je je regels nog krijgt. Maar als je echt ongerust bent, ga even langs bij je dokter of koop een zwangerschaptest!

Succes

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik22-1-2008 16:19:23

Hallo Katrien,

Je kan effectief zwanger zijn en toch nog je maandstonden krijgen. Ik weet van een meisje dat pas na een zestal maanden wist dat ze zwanger was en ook gewoon haar pil bleef pakken en bleef ongesteld worden.
Missch best even een zwangerschapstest gaan halen als je echt ongerust bent. Dan weet je het direct.
Nu, als je je pil gewoon correct genomen hebt is de kans natuurlijk wel heel erg klein!!!!!!!!!
Groetjes

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik22-1-2008 16:20:41

Hey,

Als je de pil neemt, krijg je nog steeds je regels ookal ben je zwanger (die worden kunstmatig uitgelokt). Het kan wel zijn dat die iets later doorkomen dan normaal, andere hoeveelheid, ...
Ik wil je niet bang maken, maar het is niet omdat je je regels hebt, dat je niet zwanger bent. Het zekerste is een test doen.

Groetjes, katrien

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-1-2008 16:25:03

ik had ook nog bloedingen toen ik zwanger was... best even testen!!

Annelies
17-5-2008
 Meld misbruik22-1-2008 16:44:55

Je krijgt idd nog bloedingen als je de pil doorneemt ook al ben je zwanger. Je regels bij pilgebruik zijn eigenlijk geen echte maandstonden, ze worden doorbraakbloedingen genoemd. Normaal gezien wordt in het begin van je cyclus een eitje en ook je baarmoeder klaargestoomd voor de bevruchting, als deze niet optreedt worden het eitje en je aangegroeid baarmoederslijmvlies uitgestoten: je maandstonden. Bij inname van de pil worden die voorbereiding van het eitje en de baarmoederwand hormonaal geremd. Stop je met de pil, ook al is het halverwege je strip, ('doorbreek' je je inname) krijg je toch een bloeding: een doorbraakbloeding. Deze krijg je dus ook (misschien minder) als je zwanger bent, elke keer als je na drie weken stopt met de pil.
Je zou best een test doen dan ben je direct zeker, en mocht je zwanger zijn kan je ook onmiddellijk stoppen met de pil. Zwanger zijn is zowiezo al een hormonale belasting van je lichaam.

Groetjes,
Annelies

katrien

Meld misbruik22-1-2008 22:05:18

hey bedankt voor jullie reacties. Ben direct een test gaan kopen en deze was gelukkig negatief. Ben wel klaar voor kindjes, maar op dit moment heb ik ze liever niet, aangezien ik niet zwanger wou zijn op mijn trouwdag.

Alvast bedankt
katrien

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik29-1-2008 23:29:50

hey

mijn schoonmoeder kreeg ook nog haar regels en toch was ze zwanger
koop uit voorzorgen een predictor

groetjes

melissa

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik10-2-2008 16:50:11

Ik wil nu niemand bang maken, maar de zwangerschapstesten bij de apotheek zijn nog niet 100% betrouwbaar. Enkel wanneer je een positief resultaat krijgt, ben je zeker. Bij een negatief resultaat niet.

Wil je absoluut zeker zijn, laat dan bloed trekken bij je huisarts.
Je krijgt een veilig antwoord en het is bovendien zelfs goedkoper als het kopen van een test (o.w.v. CM).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...