Terug naar overzicht
Normaal gezien ben je niet zwanger als je je regels nog krijgt. Maar als je echt ongerust bent, ga even langs bij je dokter of koop een zwangerschaptest!Succes
Hallo Katrien,Je kan effectief zwanger zijn en toch nog je maandstonden krijgen. Ik weet van een meisje dat pas na een zestal maanden wist dat ze zwanger was en ook gewoon haar pil bleef pakken en bleef ongesteld worden.Missch best even een zwangerschapstest gaan halen als je echt ongerust bent. Dan weet je het direct.Nu, als je je pil gewoon correct genomen hebt is de kans natuurlijk wel heel erg klein!!!!!!!!!Groetjes
Hey,Als je de pil neemt, krijg je nog steeds je regels ookal ben je zwanger (die worden kunstmatig uitgelokt). Het kan wel zijn dat die iets later doorkomen dan normaal, andere hoeveelheid, ...Ik wil je niet bang maken, maar het is niet omdat je je regels hebt, dat je niet zwanger bent. Het zekerste is een test doen.Groetjes, katrien
ik had ook nog bloedingen toen ik zwanger was... best even testen!!
Je krijgt idd nog bloedingen als je de pil doorneemt ook al ben je zwanger. Je regels bij pilgebruik zijn eigenlijk geen echte maandstonden, ze worden doorbraakbloedingen genoemd. Normaal gezien wordt in het begin van je cyclus een eitje en ook je baarmoeder klaargestoomd voor de bevruchting, als deze niet optreedt worden het eitje en je aangegroeid baarmoederslijmvlies uitgestoten: je maandstonden. Bij inname van de pil worden die voorbereiding van het eitje en de baarmoederwand hormonaal geremd. Stop je met de pil, ook al is het halverwege je strip, ('doorbreek' je je inname) krijg je toch een bloeding: een doorbraakbloeding. Deze krijg je dus ook (misschien minder) als je zwanger bent, elke keer als je na drie weken stopt met de pil.Je zou best een test doen dan ben je direct zeker, en mocht je zwanger zijn kan je ook onmiddellijk stoppen met de pil. Zwanger zijn is zowiezo al een hormonale belasting van je lichaam.Groetjes,Annelies
hey bedankt voor jullie reacties. Ben direct een test gaan kopen en deze was gelukkig negatief. Ben wel klaar voor kindjes, maar op dit moment heb ik ze liever niet, aangezien ik niet zwanger wou zijn op mijn trouwdag.Alvast bedanktkatrien
heymijn schoonmoeder kreeg ook nog haar regels en toch was ze zwanger koop uit voorzorgen een predictor groetjes melissa
Ik wil nu niemand bang maken, maar de zwangerschapstesten bij de apotheek zijn nog niet 100% betrouwbaar. Enkel wanneer je een positief resultaat krijgt, ben je zeker. Bij een negatief resultaat niet.Wil je absoluut zeker zijn, laat dan bloed trekken bij je huisarts.Je krijgt een veilig antwoord en het is bovendien zelfs goedkoper als het kopen van een test (o.w.v. CM).