Terug naar overzicht
Hey katrien,Ik ben naar de vorige opendeurdag geweest bij mia monta en heb mijn jurk daar ook onmiddelijk gekocht, toen gaven ze toch een korting van 10 procent.. Als je wil mailen..sarah@dataprint.beGroetjes Sarah
Leuk om weten, wij dachten namelijk om daar dit weekend ook eens te gaan kijken voor mijn trouwjurk. Denken jullie dat het dan nog nodig is om een afspraak te maken om eens te gaan kijken/passen, of zou dat dan helemaal niet mogelijk zijn dit weekend ?Groetjes, Elke (19/07/2008)
Hey,Ik heb net gebeld naar Mia Monta en voor dit weekend hoef je geen afspraak te maken. Je mag zeker passen, anders kan je niet kopen.Groetjes, katrien
Ze hebben er hoofdzakelijk eigen creaties. Een topje van dit en een rokje van dat, dat gaat niet. (wat wel mogelijk is met bv Linea Raffaelli)Ze hebben er ook kleedjes voor zwangere bruidjes, etc
Hey,amai, het kriebelde even als ik dit berichtje las. Ik heb mijn kleedje gekocht op een opendeurdag bij Mia Monta. Het was zoooo leuk om samen met andere bruidjes te passen en te kiezen en te kijken wat degenen naast je in het pashokje koos en even te babbelen met medebruidjes. Ik heb daar echt superleuke herinneringen aan. En mijn kleed dat ik koos van hun collectie, echt mijn droomkleed dat ik nooit dacht te vinden. Wij zijn ondertussen ongeveer een half jaar getrouwd en ik zie het nog altijd graag en zou het meteen weer kiezen. Ik wens jullie dit weekend allemaal hetzelfde toe, en vooral geniet ervan want ook dat is een dag die je niet vergeet. Succes bij het passen en kiezen. Groetjes,Isabel
Mijn kleed komt ook van Mia Monta. Je hebt er heel veel keuze. Ik raad elke bruid deze winkel aan!