Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mia Monta

22-1-2008 13:30:24
Hey,

Dit weekend zijn het opendeurdagen bij Mia Monta in Zottegem. Weet er iemand of ze dan ook korting geven?

Alvast bedankt!

Groetjes, Katrien

Katrien
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 668

Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik22-1-2008 13:40:03

Hey katrien,

Ik ben naar de vorige opendeurdag geweest bij mia monta en heb mijn jurk daar ook onmiddelijk gekocht, toen gaven ze toch een korting van 10 procent..
Als je wil mailen..

sarah@dataprint.be

Groetjes Sarah

Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik22-1-2008 13:40:16

Hey katrien,

Ik ben naar de vorige opendeurdag geweest bij mia monta en heb mijn jurk daar ook onmiddelijk gekocht, toen gaven ze toch een korting van 10 procent..
Als je wil mailen..

sarah@dataprint.be

Groetjes Sarah

Elke
19-7-2008
 Meld misbruik22-1-2008 14:43:13

Leuk om weten, wij dachten namelijk om daar dit weekend ook eens te gaan kijken voor mijn trouwjurk. Denken jullie dat het dan nog nodig is om een afspraak te maken om eens te gaan kijken/passen, of zou dat dan helemaal niet mogelijk zijn dit weekend ?

Groetjes,
Elke (19/07/2008)

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik22-1-2008 14:48:04

Hey,

Ik heb net gebeld naar Mia Monta en voor dit weekend hoef je geen afspraak te maken. Je mag zeker passen, anders kan je niet kopen.

Groetjes, katrien

Stephanie
17-5-2008
 Meld misbruik22-1-2008 15:23:10

Ze hebben er hoofdzakelijk eigen creaties. Een topje van dit en een rokje van dat, dat gaat niet. (wat wel mogelijk is met bv Linea Raffaelli)

Ze hebben er ook kleedjes voor zwangere bruidjes, etc

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik22-1-2008 15:34:46

Hey,

amai, het kriebelde even als ik dit berichtje las. Ik heb mijn kleedje gekocht op een opendeurdag bij Mia Monta. Het was zoooo leuk om samen met andere bruidjes te passen en te kiezen en te kijken wat degenen naast je in het pashokje koos en even te babbelen met medebruidjes. Ik heb daar echt superleuke herinneringen aan. En mijn kleed dat ik koos van hun collectie, echt mijn droomkleed dat ik nooit dacht te vinden. Wij zijn ondertussen ongeveer een half jaar getrouwd en ik zie het nog altijd graag en zou het meteen weer kiezen. Ik wens jullie dit weekend allemaal hetzelfde toe, en vooral geniet ervan want ook dat is een dag die je niet vergeet. Succes bij het passen en kiezen.

Groetjes,
Isabel

Tina
9-5-2008
 Meld misbruik22-1-2008 17:56:16

Mijn kleed komt ook van Mia Monta. Je hebt er heel veel keuze. Ik raad elke bruid deze winkel aan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...