Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TAFEL BRUID EN BRUIDEGOM

  9-1-2005 23:10:45
help!!!
wie komt er aan de tafel te zitten van de bruid en bruidegom;
volgens mij ouders broers en zussen en die hun kinderen...maar dan zijn we met zo een 33 personen... is dat niet een beetje veel??? hoe los ik dat op zonder problemen??
ik ben bezig met de tafelschikking... groetjes claudine

claudine
16-4-2005
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1256


Evi

 Meld misbruik9-1-2005 23:59:44

hallo,
Ik heb reeds van iedereen gehoord dat het moeilijkste aan een trouw plannen de tafelschikking is, het is moeilijk om iedereen tevreden te stellen.
Bij ons zal het zo zijn dat wij en onze ouders en getuigen aan 1 tafel zullen zitten.
Bij jou is het bijna niet te doen met 33 personen aan 1 tafel.
Als je toch opteert om broers en zussen bij jou aan tafel te zetten zou ik toch de kinderen apart zetten, dit zullen ze volgens mij ook veel leuker vinden. Bij mijn nichtje hadden ze het nog anders opgelost; bruid en bruidegom zaten bij hun beste kameraden en de ouders bij hun familie. Persoonlijk denk ik dat als je met 33 personen gaat zitten het een grote warboel is en dat je zelf ook niet ontspannen aan tafel gaat zitten ook omdat er kinderen bij zijn
Ik hoop dat je eruit geraakt, laat je weten wat je gaat doen?
groetjes



inga
4-3-2005
 Meld misbruik10-1-2005 8:21:16

wij doen het niet op de verplichte manier.wij hebben 6 tafels van 10 pers. wij zetten onze vrienden aan onze tafel.mijn ouders met grootouders en broers aan de ene kant en zijn ouders met grootouders en broers en zussen aan de andere kant. dan hebben we aan elke kant van de fam de tantes en nonkels. dan hebben we nog een tafel van vrienden van onze duikclub. om geen ruzie te hebben, hebben we de ouders niet aan onze tafel gezet.wij zien onze ouders ook dagelijks zo hebben we ook geen ander gespreksonderwerp meer ook hé.



Liesbeth
16-4-2005
 Meld misbruik10-1-2005 8:58:20

wij zetten alleen de ouders en de getuigen aan onze tafel. Dit zijn dan 10 personen, wat mij perfect lijkt...



Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik10-1-2005 9:55:44

hallo, bij ons is het ook meteen een ganse groep... wij kozen daarom voor de ouders en de broers en zussen... De kindjes zitten met z'n allen aan een speciale kinderfeesttafel! Heel veel succes



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik10-1-2005 12:11:49

Om dit alles te vermijden kozen wij voor een walking dinner... zodus geen tafels, geen tafelschikking!
Er is weliswaar gelegenheid tot zitten ...



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik10-1-2005 13:09:14

Dag Claudine,
Als je die 33 personen aan je tafel wil, kan dat best hoor. Onze bruiloft was zaterdag en het was fantastisch. Wij hadden aan onze eretafel 34 personen en dat is heel goed verlopen. Had je graag wat meer uitleg, hier mijn GSM nr. 0477-77.84.76.
Nog veel plezier met je voorbereidingen en geniet er maar van ! Groetekes van het kersverse bruidspaar , André en Hilde



Tine
6-8-2005
 Meld misbruik10-1-2005 16:37:11

Als ik zo de reacties van de anderen lees... vind ik het persoonlijk niet zo'n goed idee om de kinderen apart te zetten aan een tafel... (als ik kijk naar vroegere familiefeesten liep dat al wel eens uit de hand). Het is soms veiliger om de kids tussen de volwassenen... bij hun ouders te zetten.



claudine
16-4-2005
 Meld misbruik10-1-2005 18:37:58

Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen maar de kids apart zetten is uitgesloten,vind ik ook niet zo een goed idee; ik denk dat ik mijn broers en zusen eens ga bellen en hun mening vragen.. bedankt voor de vele reacties. ik laat zeker weten wat het gaat worden als ik eruit ben natuurlijk he. groetjes claudine



claudine
16-4-2005
 Meld misbruik11-1-2005 23:06:08

oef ben er uit geraakt. heb mijn broers en zussen hun mening gevraagd en wilde liever aan een tafel apart zitten.(zij hebben geen contact met ons ma) en wilde liever niet met haar aan tafel zitten.ik ben al blij dat mijn heel familie komt ook al zitten ze niet samen aan tafel. pfff ben heel blij dat het probleem opgelost is. bedankt voor de vele reacties
lieve groetjes claudine



sigrid
22-8-2004
 Meld misbruik12-1-2005 12:09:56

Bij ons zaten mijn ouders, de mama van mijn man (z'n papa leeft niet meer, mijn oma en de peter & meter met hun echtgeo(o)t(e)
broer en zussen waren verspreid over drie tafels tussen andere familieleden



Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik13-1-2005 12:56:37

Hey dag meidje,
zeg heb een vraagje voor jouw!
Mijn vriend zijn vader is ook overleden, hoe ben jij die dag daar mee omgegaan want het is voor ons een hele mooie dag maar toch ook ergens heel pijnlijk.
knuf


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...