Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  9-1-2005 17:51:26
Hallo,

Wij trouwen op 09/07/2005 en hebben nog enkel idee voor onze huwelijksreis. Het is natuurlijk juist het hoogseizoen !!!
Heeft iemand een idee waar we naar toe kunnen?

Nancy
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 869


Evi

 Meld misbruik10-1-2005 0:02:13

mexico , dominicaanse,...
wij zijn hier zelf al geweest en ik vond het schitterend



Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik10-1-2005 10:01:02

Wij trouwen op 9/9/2005 en gaan erna naar mexico op huwelijksreis... we kwamen er na veel twijfel bij omdat wel iedereen ons dit aangaf, een paradijs blijkt het te zijn!
heel bveel succes



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik10-1-2005 16:51:45

Hallo,

Wij trouwen een weekje voor jullie en zitten zo ongeveer met hetzelfde probleem. Enkele ideetje die wij hebben: Kenia, Peru, Zuid-Afrika,...
Nu zijn er volop info-avonden over reizen en daar zullen wij zeker langsgaan!!!

Groetjes,
Ann



karen
22-7-2005
 Meld misbruik11-1-2005 20:29:23

Dag Nancy,

Wij trouwen op 22 juli en gaan pas eind augustus op huwelijksreis naar Java & Bali. De week na ons huwelijk gaan we enkele dagen naar een kuuroord.

Groetjes
Karen



Els

 Meld misbruik11-1-2005 21:51:44

Peru, mexico, dominicaanse zijn de meest gehoorden. Lekker voor een strandvakantie



Jessy
3-9-2005
 Meld misbruik12-1-2005 17:19:44

Hey,
Wij zijn ook volop op zoek. Wij hadden heel graag Mexico of de Dominicaanse gedaan, maar vanag september is het daar een orkanisch klimaat en het reisbureau heeft ons dit aangeraden.

Momenteel denken we aan Kenia en Zanzibar.

Groetjes



Karen
24-7-2005
 Meld misbruik12-1-2005 19:40:58

Hallo,

Wij trouwen op 6/8, dus ook midden in het hoogseizoen! (Mijn toekomstige staat in het onderwijs). Wij hebben ook nog geen idee van de bestemming, wij zijn wat aan het rondkijken...
Suggesties zijn welkom
Groetjes



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik31-1-2005 14:29:44

hallo,

wij trouwen op 16 juli 2005 en onze huwelijksreis is net geboekt! Wij trekken naar sicilië. EEns iets anders dan alle klassieker. Een leuk plaatsje met lekker eten (italiaans, zijn we beiden verzot op ), mooie natuur, intressante cultuur, en natuurlijk ook son zee en strand. Wat wilt een mens nog meer?

groetjes
sandy



Elke
28-5-2005
 Meld misbruik6-2-2005 1:28:29

Wij trouwen 28 mei en hebben ook juist onze huwelijksreis vastgelegd.
Wij gaan naar Thailand, een rondreis.
T ga echt prachtig zijn denk ik.
T is dan wel regenseizoen, maar het reisbureau zei ons dat dat maar een uurtje per dag is en niet alle dagen dus hebben we een gokje gewaagd.
Veel succes nog met je zoektocht.
Elke



Stefan
2-11-2005
 Meld misbruik8-2-2005 17:18:26

Wij trouwen op 2 november in Hotel Colores del Pacifico in Flamingo, Costa Rica. De Belgische eigenaars van dit kleine hotel bieden een honeymoon-arrangement aan. Je verblijft dan in een suite met privé-zwembad of jacuzzi. Zie www.coloresdelpacifico.com . Wij verblijven hier 5 nachten. Daarna gaan we 3 dagen naar de actieve Arenal-vulkaan (Hotel Tabacon Hot Springs). Tenslotte verblijven we nog een week in een beach house aan de Caraïbische kust (Nederlandse eigenaar). Zie www.costaricatreehouse.com . Dit is de ideale honeymoonbestemming. 1 week in een beach house of boomhut aan een verlaten strand, met een weelderige fauna en flora voor $720.
Vluchten naar Costa Rica heb je al vanaf 530€ met Martinair. Je verblijft dan best 1 of 2 nachten in de hoofdstad San José. Transfer per minibus naar de Beach House = 25€/persoon. Je kan natuurlijk ook een auto huren. Nadeel aan Costa Rica = veel regen (regenwoud). Beste periode voor Caraïbische kust (beach house)= september + oktober. In de rest van het land heb je weinig regen van december tot april.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums