Terug naar overzicht
Hoi Sofie,Ik ken wel een mooi teksstje dat gaat over een vlammetje. Misschien is het een beetje te lang voor een meisje van 6 maar dat kunnen jullie desnoods zelf aanpassen. Ik heb het hier nu niet direct bij de hand maar morgen zoek ik het op en zal ik het hier zeker op het forum zetten.Groetjes Ann
Ik heb een neefje van 8jaar dat ook wel iets wil lezen. Als je het niet rechtstreeks op het forum plaats, kan je het mij dan ook doormailen? naetsvicky@hotmail.comAlvast bedankt!!
oke, bedankt!,
Hoi Sofie,Hier het beloofde tekstje,hopelijk ben je er iets mee. Het word meestal gebruikt bij het zegenen van de huwelijkskaars. Ikzelf heb het ooit voorgelezen in de huwelijksmis van mijn doopmeter en mijn nichtje van 9 gaat dit in onze mis doen...Mijn vlammetje wil erbij zijn, bij jullie huwelijk.Ik ben meer dan een geschenk,ik ben een stille getuige in het huis van liefde.Als de zon schijnt hoef ik niet te branden, maar als het donker word ,als er een storm opkomt in huis, steek me dan aan...Als je de eerste stap wil zetten, maar je weet niet hoe...Als je tot een gesprek wil komen, maar je vindt de juiste woorden niet...Als je de ander wil omhelzen en je armen worden stijf, steek me dan aan...Mijn vlammetje is een duidelijk teken in jullie huis. Het spreekt een speelse taal die de ander wel verstaat.Ik ben jullie huwelijkskaars, ik hou van jullie beiden. Laat me branden als het moet, totdat jullie samen, wang tegen wang, mijn vlammetje kunnen doven.Dan zeg ik dankbaar : "tot de volgende keer..."Ik vind het mooi maar das bij ieder natuurlijk een persoonlijke smaak.Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk.Groetjes Ann
hey ann,ik vind het wel een heel mat ik zoek voor mooi tekstje, maar idd, dit is eigelijk niet wat ik zoek voor mijn meid!maar toch bedankt voor de moeite!!grtjs, sofie
Er bestaan toffe kinderboekjes over een (wit) ijsbeertje en zijn mama. De boekjes gaan over liefde en vriendschap. Ik kan me wel de titel niet zo goed herinneren. Ze zijn makkelijk om te lezen. groetjes
Hallo Sofie,Misschien vind je dit iets:Omdat ik heel veel van je hou,wil ik je knuffeltje zijn,want dichbij jou liggen vind ik zo fijn.En ben je soms wat stekelig, een beetje boos en kregelig;samen in ons bedje van groene blaadjes,zijn we altijd de dikste maatjes!Groetjes Gitte