Terug naar overzicht
Hey,Ik denk dat het vrij normaal is dat je aan je kleed gaat twijfelen. Het is nu uiteindelijk ook al 2 maanden geleden dat je het "aan" gezien hebt. Ik denk dat je bij een volgende pasbeurt weer helemaal overtuigd zal zijn!Soms overvallen de twijfels mij ook heel even, vooral als ik me afvraag of mijn vriend het wel mooi zal vinden. Dan denk ik weer terug aan het gevoel dat ik had in de winkel toen ik mijn jurk aanhad en dan weet ik het weer. Ik heb echt mijn droomjurk gekozen.Ik ben ervan overtuigd dat jij dat ook hebt gedaan.Groetjes,Laurie
Laurie had het niet beter kunnen zeggen! Heel herkenbaar, ja. Ik twijfel ook soms, maar dan denk ik terug en dan ben ik weer overtuigd van mijn keuze.Verder wil ik nog zeggen dat ik jouw kleed héél erg mooi vind, ik ben net even op de site gaan kijken. Echt niet twijfelen, het is prachtig!Groetjes,Nip
Hoi,Ik garandeer je dat als je t terug aanziet je je terug wauw voelt! Ik ben mijn kleed begin december gaan kiezen en vorige week sloeg de twijfel toe. Ik ben even langsgegaan in de winkel en heb t terug mogen aandoen! Onmiddellijk alle stress weg! Als dat elke maand zo gaat zijn, dan kennen ze mij tegen t einde wel in die winkel! Nu probeer ik gewoon elke keer dat gevoel op te roepen als ik aan t kleed denk. Op sites zie je t niet goed en t foto'tje dat ik heb uit een boekje vind ik ook ni wauw, but me and my dress: YES!Succes nog en ni twijfelen!Jitse060908
Ik wil ook voor klassiek gaan (ben helemaal voor het kant gevallen!) en Rosa Clara/Martha Blanc zijn hélemaal mijn ding. Nu zit ik met hetzelfde probleem: ik zou graag zoveel mogelijk kleedjes uit de collectie willen passen... Ik ben zaterdag bij La Sposa geweest en daar hadden ze er wel enkele, maar hetgene dat ik mooi vond was 1700 euro! Weet er iemand nog andere winkels waar ze (redelijk) veel Rosa Clara/Martha Blanc hebben?En verder zou ik zeggen: zeker niet twijfelen! Het zijn één voor één prachtige kleedjes waarin je gewoon niet anders kan dan stralen!