Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels over kleed

21-1-2008 18:30:07
Hallo,

In november heb ik na lang zoeken mijn droomjurk gevonden. Ik wil een klassieke bruid zijn en viel al snel op de collectie van Rosa Clara, helemaal mijn stijl! Het jammere was dat ze maar in weinig winkels modellen daarvan binnen hadden, en de keuze dus beperkt was. Uiteindelijk ben ik gevallen voor het model "Mazarin" Ik deed de jurk als eerste aan tijdens de pasbeurt en was direct verkocht. Nu zijn we 2 maanden later en twijfel ik ove rmijn keuze. Ik had graag eens alle jurken aangehad, maar dat kon helaas niet! Wat denken jullie ervan? Belangrijk om te weten is dat ik een kanten sluier zal dragen dat mijn overgrootmoeders ook gedragen hebben. Mijn keuze was sowieso al dus beperkt omdat de jurk bij de sluier moest passen.

Alvast bedankt!

Veerle

veerle
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 370

Laurie

Meld misbruik21-1-2008 18:46:20

Hey,

Ik denk dat het vrij normaal is dat je aan je kleed gaat twijfelen. Het is nu uiteindelijk ook al 2 maanden geleden dat je het "aan" gezien hebt. Ik denk dat je bij een volgende pasbeurt weer helemaal overtuigd zal zijn!

Soms overvallen de twijfels mij ook heel even, vooral als ik me afvraag of mijn vriend het wel mooi zal vinden. Dan denk ik weer terug aan het gevoel dat ik had in de winkel toen ik mijn jurk aanhad en dan weet ik het weer. Ik heb echt mijn droomjurk gekozen.

Ik ben ervan overtuigd dat jij dat ook hebt gedaan.

Groetjes,

Laurie

Nina
16-8-2008
 Meld misbruik21-1-2008 19:13:12

Laurie had het niet beter kunnen zeggen! Heel herkenbaar, ja. Ik twijfel ook soms, maar dan denk ik terug en dan ben ik weer overtuigd van mijn keuze.

Verder wil ik nog zeggen dat ik jouw kleed héél erg mooi vind, ik ben net even op de site gaan kijken. Echt niet twijfelen, het is prachtig!

Groetjes,

Nip

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik22-1-2008 14:33:10

Hoi,
Ik garandeer je dat als je t terug aanziet je je terug wauw voelt! Ik ben mijn kleed begin december gaan kiezen en vorige week sloeg de twijfel toe. Ik ben even langsgegaan in de winkel en heb t terug mogen aandoen! Onmiddellijk alle stress weg! Als dat elke maand zo gaat zijn, dan kennen ze mij tegen t einde wel in die winkel! Nu probeer ik gewoon elke keer dat gevoel op te roepen als ik aan t kleed denk. Op sites zie je t niet goed en t foto'tje dat ik heb uit een boekje vind ik ook ni wauw, but me and my dress: YES!
Succes nog en ni twijfelen!

Jitse
060908

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik11-2-2008 10:17:57

Ik wil ook voor klassiek gaan (ben helemaal voor het kant gevallen!) en Rosa Clara/Martha Blanc zijn hélemaal mijn ding. Nu zit ik met hetzelfde probleem: ik zou graag zoveel mogelijk kleedjes uit de collectie willen passen... Ik ben zaterdag bij La Sposa geweest en daar hadden ze er wel enkele, maar hetgene dat ik mooi vond was 1700 euro! Weet er iemand nog andere winkels waar ze (redelijk) veel Rosa Clara/Martha Blanc hebben?
En verder zou ik zeggen: zeker niet twijfelen! Het zijn één voor één prachtige kleedjes waarin je gewoon niet anders kan dan stralen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...