Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis verrassing?

  21-1-2008 18:24:13
Hey iedereen!

Zijn er hier nog bruidjes voor wie de huwelijksreis een complete verrassing wordt??? Mijn vriend heeft dit weekend onze drieweekse reis definitief vastgelegd en hij wou het als verrassing houden! Pas op de luchthaven zal ik weten waarheen! Mijn vriend gaat op voorhand wel tips geven voor de inhoud van de koffers. Ik vind dit persoonlijk super spannend en leuk, heb nog niet veel van de wereld gezien dus ik ben wel snel tevreden, ;-) Toch vraag ik me af of er nog meisjes op deze manier verrast zullen worden?

Groetjes!

Annick
29-3-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1181


Silke
15-5-2009
 Meld misbruik21-1-2008 19:46:40

Ikke! Was eerst niet de bedoeling want we zouden naar marokko gaan, maar mijn liefste ventje stelde eergisteren voor om alles alleen te regelen en ik zou het dan wel zien op de luchthaven.
Dus ja ik wordt ook verrast.
Hoewel ik al op alle continenten ben geweest, zal ik toch ook blij zijn met eenders wat hij doet.Tenslotte doet hij het voor mij!



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik21-1-2008 20:39:21

Ja, bij ons is het ook zo. Ik weet totaal niet waarheen of welk soort vakantie. Vind ik wel leuk zo...



daisy
6-9-2008
 Meld misbruik21-1-2008 22:00:22

Voor mij wordt het ook een verrassing maar hij gaat het wel op het avondfeest vertellen. vind ik super. zo blijft het spannend en kan ik toch rustig alles inpakken en nog wat voorbereiden...
en is ook leuk voor familie en vrienden want zij zijn ook nieuwsgierig en dan krijgt iedereen het die avond te horen.



Nancy
10-5-2008
 Meld misbruik22-1-2008 20:46:21

Voor mij is het ook een verrassing. De reis is wel nog niet geboekt en ik geloof dat hij er nog niet uit is naar welke bestemming. Nu word ik daar langzaam toch wel een beetje onrustig van, want we trouwen toch al begin mei dus ik hoop dat we nog genoeg keuze hebben.

Hebben jullie trouwens criteria meegegeven voor de reis zodat hij weet wat voor reis je graag zou hebben? Ik zou graag willen dat het gegarandeerd goed weer is en we goed kunnen relaxen. Normaal doen wij meer avontuurlijke vakanties, met rugzak en niks op voorhand vastleggen en zo ... Maar voor de huwelijksreis mag het iets luxueuzer zijn.

Groetjes,
Nancy
10 mei 2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums