Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkostuum kopen.

  7-1-2005 16:58:05
Hoi,

Weet er iemand goede winkels in limburg waar ze trouwkostuums verkopen, ik vind er zelf niet zoveel. Alle adressen en eventueel ervaringen met de winkel zelf is welkom.

Alvaste bedankt.

Ben
19-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2603


Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik7-1-2005 19:05:44

Hoi Ben,

Mijn vriend is gaan kijken bij de Linx in Hasselt. De hele bovenverdieping is voor de heren. Zelf ben ik niet meegeweest maar tis zeker en vast de moeite. Je past er vrijblijvend werkelijk alle kostuums die ze hebben. Mijn vriend vond het de moeite en heeft daar zijn droomkostuum gevonden. Je moet wel even bellen voor een afspraak en ze zijn supervriendelijk wat toch ook niet onbelangrijk is.
Je kan ook eens in Tongeren bij Vossen gaan kijken. En ik geloof dat er in Genk ook eentje ligt maar waar en hoe die juist noemt weet ik niet. Wel weet ik dat 15 en 16 januari de trouwbeurs in de grenslandhallen (Hasselt) doorgaat. Daar staan die vd Linx ook en nog vele anderen. Je kan mss daar ook eens een kijkje gaan nemen.
Veel succes met de zoektocht.
Wanneer trouwen jullie?

Groetjes
Mieke

D-Day: 24 juni



Ben
19-8-2005
 Meld misbruik7-1-2005 19:37:53

Mijn vriendin had me ook al gezegd voor eens een kijkje te gaan nemen in de linx. Dus dat zal ik zeker gaan doen. Hoe liggen de prijzen daar ongeveer ? Heb je daar enig idee van.
Goed dat je het zegt van die trouwbeurs want daar waren we niet van op de hoogt, we zijn een aantal maanden geleden wel eens op de trouwbeurs in Antwerpen geweest, maar we gaan zaterdag toch ook zeker eens een kijkje nemen is de grenslandhallen dan.
Wij trouwen 19 augustus 2005.

In ieder geval veel succes met jullie huwelijk.

Grtz
Ben



T
7-10-2006
 Meld misbruik12-1-2005 9:54:36

Hallo Ben,
In Maasmechelen is er zaak dat Milano Moda heet, daar vind je prachtige kostuums (de meeste bruidegommen in MM kopen hun kostuum daar).
Het adres is :
Kruindersweg 28
3630 Maasmechelen
Tel: 089/76.04.81



kelly
27-5-2005
 Meld misbruik13-2-2005 18:58:34

hallo,inderdaad bij Milano Moda in Maasmechelen hebben ze veel keuze en zijn ze heel vriendelijk,wij hebben daar verleden week een kostum gekocht.
Wij wensen jullie alvast een fijne dag


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info