Terug naar overzicht
Hallo Tineke,Die vraag komt regelmatig terug op dit forum wat toch bewijst dat hier meerdere bruidjes mee sukkelen.Vaak is het inderdaad heel erg belangrijk voor ons en kan niet iedereen (waaronder vaak ventje ;-)) daarin meegaan en da's ambetant.Ik zou zeggen: probeer gewoon je best te doen en er toch van te amuseren. Je hebt nog tijd genoeg en het hoeft echt NIET perfect te zijn. De dag zal sowieso zalig zijn, ook al er al eens iets klein misloopt!Vele groetjes!
ik snap je maar al te goed! Ik ben ook zo'n perfectioniste en dat zorgt voor heel veel slapeloze nachten. Daarom hebben wij een weddingplanner onder de arm genomen. Dat neemt toch een heel pak zorgen weg!
Hallo Tinneke,het is heel normaal hoor dat je je zo voelt! Ik zat met net dezelfde angst! Ik kon niet goed meer slapen, verloor gewicht en werd er zelf ziek van. Daarom hebben wij net zoals sofie een weddingplanner aangesteld. Alles gebeurt natuurlijk in overleg maar zij regelen alles...een zaligheid!
Dag Tineke,een eenvoudiger en goedkopere oplossing die bij mij heel goed werkt: zoek op internet een huwelijkschecklist en print die uit. Ik doe gewoon stap voor stap alle puntjes van die lijst. Op die manier weet je dat alles op tijd gaat gedaan krijgen, dus je hoeft niet te stressen. En je pakt maar 1 puntje per keer aan, zo moet je nooit te veel belangrijke beslissingen in een keer nemen. En dan kan je er veel relaxter mee omgaan. Typ gewoon eens checklist huwelijk in in google en je vindt er wel een paar.Veel succes!Nele
Ik begrijp je volledig, er moet zoveel beslist worden en niemand die begrijpt dat dat niet zo makkelijk is om dingen te beslissen als het over de 'belangrijkste dag' van je leven gaat! Wij trouwen pas in juli en als het me teveel wordt, probeer ik mezelf bewust voor te houden om toch te genieten van alle voorbereidingen. Want eigenlijk moet het allemaal zo ingewikkeld niet zijn en zou je er zoveel plezier aan moeten beleven! maar soms...
Bedankt meisjes voor jullie opbeurende woorden.Ik heb een planning gemaakt voor mezelf per maand. Wat ik in welke maand moet regelen en wat ik al allemaal gedaan heb. En als je dat overzicht bekijkt lijkt het allemaal ineens een stuk minder eng :-)Het is gewoon zo belangrijk voor mij, maar ik moet er inderdaad ook van genieten.Naast het organiseren van de bruiloft ben ik ook op zoek naar een nieuwe job, dus dat brengt ook stress met zich mee. Gelukkig is er dit forum he. Heb hier al zo veel goede tips op gevonden en het doet deugd om je hart ff te kunnen luchten bij mensen die je gevoelens zeker begrijpen.Groetjes, Tineke