Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie

21-1-2008 8:25:22
weet er iemand waar ik mooie bruidslingerie in oost vlaanderen kan vinden? zag mooie setjes van het merk selmark maar het probleem is dat ik maar een A cup heb en zou graag een gevulde bh willen. bij selmark zijn de bh's maar gevuld vanaf B cup. onlogisch toch??

nathalie
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 326

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik21-1-2008 9:08:11

Mijn lingerie heb ik gevonden in de Inno in Gent. Ik kon er rustig passen zonder gestoord te worden en keuze te over.

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik21-1-2008 9:10:07

Hoi,

Ik zou Selmark toch eens gaan passen!
Zelf had ik daar ook mijn lingerie van en ik heb ook maar een A, soms een B-cup... Misschien dat het bij jou dus ook lukt?
De lingerie is in ieder geval zeer mooi voor een huwelijk vind'k!

Good luck,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Els
30-5-2008
 Meld misbruik22-1-2008 21:55:12

mijn lingerie komt uit de Inno in Gent (ik werk daar dus mijn lieve collega's hebben geholpen).
Bij 'Lejaby' hebben ze een bruidssetje dat echt supermooi is!
ook andere merken hebben een bruidscollectie en als je hulp wil, vraag je het maar! Men gaat met veel plezier helpen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...