Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Attentie aan de kerk

20-1-2008 21:57:52
Hallo, ik ben kleuterjuf en heb voor alle kinderen een klein geschenkje. Nu dacht ik om aan de kerk de mensen en kinderen te trakteren met een warme wafel. Zoals je soms hoort met ijsjes. Zijn er mensen die ervaringen hiermee hebben of een ander idee om te trakteren? Ik trouw op 15 maart .
Groetjes
sophie

sophie
15-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1087

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2008 5:56:45

volgens onze ceremoniemeester doen ze dit vaak... ik heb het zelf nog nooit gezien

maar als je idd een hoop kindjes hebt, vind ik het wel een leuk idee.

je kan vb ook een kinderreceptie doen. moet je maar eens opzoeken via google. dat doen ze in nederland vaak

succes

ik zou eerder voor warme wafels gaan dan www.pannenkoeken.be

Dave
12-7-2008
 Meld misbruik21-1-2008 18:23:23

Dag Sophie,

Ik ben ook kleuterjuf. Ik vind het een heel leuk idee om de kindjes te trakteren op een wafel.
Ik heb allemaal dozen met stoepkrijt (6)gekocht. Op school vinden ze dat toch super om eens met te tekenen. Hopelijk zijn ze er ook blij mee.

Ik heb ook al gezien dat ze een bellenbazer/ijsje/beertje kregen.

Groetjes Katrien
12/7/2008

marjan
24-5-2008
 Meld misbruik23-1-2008 9:37:41

mijn zus geeft ook les (in het eerste leerjaar). zij heeft snoepjes uitgedeeld op haar trouw.

Groetjes
Marjan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...