Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur..

20-1-2008 21:41:22
Hoi iedereen,
wij zijn nog in volle voorbereiding en twijfelen nog steeds tussen het nemen van een feestzaal met catering ofwel het huren van een zaal en werken met traiteur. We hebben al enkele feestzalen op het oog namelijk vijverhof en lissewal. Maar twijfelen ook tussen het fabriekspand in roeselare en dan een traiteur nemen. Maar wie kent er een goeie traiteur regio westvlaanderen? En heeft iemand van jullie referenties over het fabriekspand?

merciekes
sofie

Sofie
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 566

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik21-1-2008 16:30:08

Traiteur Taverlani is héél goed en betaalbaar ook. Heeft mijn vorig huwelijk 11 jaar terug gedaan en het was uitstekend. Andere commentaren op deze site zijn ook lovend.

Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik21-1-2008 17:44:48

Een kennis van ons doet de komende maanden verschillende trouwfeesten in het fabriekspand. Je kunt meer info vinden op internet als je 'makwizien' intikt op google.
'k Weet het, ik ben niet echt objectief, want 't is een kennis, maar er wordt toch overal veel positiefs over gezegd...

Michiel

Meld misbruik21-1-2008 19:55:04

Beste Sofie,

Proficiat met uw huwelijksplannen!

Ik draai soms in het vijverhof op hun vraag, heb daar oudejaar gedraaid en kerstavond alsook enkele personeelsfeesten en huwelijken. U kunt gerust navragen bij Valerie en Filip naar discobar sounddelight, dj michiel.

In het vijverhof is het echt dik in orde!! enorm goed eten en bediening, service is héél vlot, en elders weinig gezien! een van de betere zalen waar ik ooit heb gedraaid, en geloof me ik heb er al veel gedaan hoor! Ik heb ook nog nooit klachten gehoord van het Vijverhof!

Ik ben ook een 2-3 tal keer naar de lissewal weest draaien in Ieper bij Jurgen en Rudi. Zij hebben deze zaal enkele jaren terug overgenomen en ik vond het persoonlijk minder gezellig, Ze zijn er toch goed in geslaagd om de zaal nieuw leven in te blazen!

Aan jullie om uit te maken waar u het liefst gaat en het liefst zal feesten.

Indien u adressen van goede traiteurs wenst mag u me altijd contacteren! Hou er wel rekening mee dat je bijna altijd even duur uitkomt indien u traiteur kiest in combinatie met huur van een zaal. Bij een feestzaal zit alles in de prijs inbegrepen.

Indien u nog geen dj hebt neem dan zeker eens een kijkje op www.sounddelight.be en aarzel niet om vrijblijvend een afspraak te maken op mijn kantoor te Menen, ik doe graag mijn verschillende referenties en manier van werken uit de doeken!

Indien u vragen hebt altijd welkom! Alvast véél succes met de verdere voorbereidingen van jullie mooiste dag!

Met vriendelijke groeten

Discobar Sound DeLight
0486/344.274
www.sounddelight.be
info@sounddelight.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...