Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taartkoppeltje

  6-1-2005 17:57:03
Dag allemaal,
binnen 5 maand is de grote dag er! Ik ben nu op zoek naar een koppeltje voor op de bruidstaart.
Ik ben al in de Ava gaan kijken maar dat was niet echt iets voor ons, heeft nog iemand ideetjes waar ik zo'n koppeltjes kan vinden?
Alvast bedankt!
Rebecca

Rebecca
7-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1352


Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik10-1-2005 13:15:14

Dag Rebecca,
Vanwaar ben je afkomstig ? Hier bij ons is een zaak met bakkerijbenodigdheden : Fobelets te Booischot is die genoemd en daar kan je wel het één en ander vinden. Beoefenen jullie een sport ? Het is ook leuk als je dan wat kan vinden met het bruidspaar op een fiets of in een auto of moto. Je ziet maar. Groetekes van het kersverse bruidspaar André en Hilde. (Wij zijn zaterdag getrouwd en het was fantastisch)



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik10-1-2005 16:45:24

Hoi, we komen uit Temse maar de ligging is geen probleem: voor het perfecte te vinden willen we een eindje verder zoeken! Kan je mij het adres nog doorgeven aub?
Proficiat met jullie huwelijk!!!
Bedankt voor de tip, Rebecca



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik10-1-2005 18:29:08

Dag Rebecca,
Hierbij het adres : Fobelets Werkhuizen NV, Kleine Steenweg 1 te Booischot (Heist op den Berg). Als je iets speciaals zoekt, mag je het mij ook laten weten, ik wil gerust eerst voor je eens gaan kijken hoor. Het is voor mij 500 meter rijden. Of je kan de firma ook eerst eens bellen : tel. : 015.22.25.23. Mijn GSM nummer is : 0477-77.84.76 als je nog vraagjes hebt. Groetekes hoor en succes met je zoektocht. Doeiiii, Hilde



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik14-1-2005 18:38:43

Bedankt voor de moeite! Uiteindelijk zijn we in een speelgoedwinkel gaan zien en we hebben daar 2 poppetjes gekocht, wel tof! Mijn is een echte bruid en die van Steve is er ene met een pet op (hij draagt vaak een pet) en met een bezem in de hand (hij wilt zich als sloef voordoen!) Ma bedankt!!!
Rebecca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...