Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek voor in de kerk

  26-10-2003 10:40:21
Hoi,

Wij zijn voor ons huwelijk op 2 juli nog op zoek naar iemand die wat live muziek kan brengen in de kerk. Wij zoeken gewoon iemand die dat in zijn/haar vrije tijd doet en dus niet iemand via het bureau van zohra, want sorry hoor, maar ben ik de enige hier die vind dat die reclame van zohra hier eigenlijk niet kan?

Anke

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1332


Lieve
7-8-2005
 Meld misbruik26-10-2003 11:46:22

Hey,

Nee, je bent niet de enige, ook ik vind dat een forum niet de plek is voor dit soort zaken.

Nu, in verband met jouw vraag over de live- muziek... Mischien is er in jouw gemeente wel een (kinder)koor actief? Je kan dan mischien al eens gaan luisteren wat zij zoal in petto hebben. Je kan natuurlijk in een plaatselijk krantje een advertentie plaatsen, heb daar zelf wel geen ervaring mee maar ik kan we wel voorstellen dat daar mensen op reageren (ook dan zal je eerst eens moeten gaan luisteren als deze persoon ergens een optreden geeft om te horen of het wel dat is dat jullie zoeken é).

Vele groetjes, en ik wens jullie veel plezier met de voorbereiding van jullie grote dag!

Lieve



An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik26-10-2003 13:29:01

hoi!

ik vind ook dat het eigenlijk niet kan wat zohra hier doet, maar kom...

Misschien weet de pastoor wel iemand die zo'n dingen doet? Of je ceremoniemeester? Wij hebben voor een koor gekozen...



Marjolein

 Meld misbruik27-10-2003 11:01:44

het voorstel van Lieve vind ik ook een goed idee. Een kinderkoor kan heel wat sfeer brengen. Normaal gezien heeft zowat elke parochie een koor, dus de priester zou dat zeker moeten weten. Is er niemand in de familie of vriendenkring die muziek speelt?
Veel plezier!



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik27-10-2003 16:05:46

ik heb me ook al geërgerd aan het feit dat Zohra telkens tussenkomt. Ik vind dat dit forum geen reclame zou mogen toelaten.



Catherine
3-4-2004
 Meld misbruik27-10-2003 16:07:49

Hallo,
Ik weet niet van welke streek je afkomstig bent... Maar ik trouw 3 april 2004 en een paar nummers worden verzorgd door een vriendin van mij die op het 't Lemmensinstituut dwarsfluit heeft gestudeerd. Zij doet dat samen met iemand die piano speelt of iemand die dwarsfluit speelt (dat kan jezelf kiezen wat jij het mooist vindt). Daarbij kan je ook de nummers kiezen die zij spelen (modern/klassiek enz...).Zij doen dat ook voor mensen die ze niet kennen om een centje bij te verdienen. Zij is afkomstig van Limburg en woont nu in Leuven, dus moest je geïnteresseerd zijn, geef me dan jouw mailadres dan zal ik haar contactgegevens doormailen!

Groetjes, Catherine



Catherine
3-4-2004
 Meld misbruik27-10-2003 16:07:50

Hallo,
Ik weet niet van welke streek je afkomstig bent... Maar ik trouw 3 april 2004 en een paar nummers worden verzorgd door een vriendin van mij die op het 't Lemmensinstituut dwarsfluit heeft gestudeerd. Zij doet dat samen met iemand die piano speelt of iemand die dwarsfluit speelt (dat kan jezelf kiezen wat jij het mooist vindt). Daarbij kan je ook de nummers kiezen die zij spelen (modern/klassiek enz...).Zij doen dat ook voor mensen die ze niet kennen om een centje bij te verdienen. Zij is afkomstig van Limburg en woont nu in Leuven, dus moest je geïnteresseerd zijn, geef me dan jouw mailadres dan zal ik haar contactgegevens doormailen!

Groetjes, Catherine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...