Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed te koop

  6-1-2005 17:03:45
Hallo,

Mijn mama wil haar suitekleed verkopen. We trouwden vorige zomer. Het is een groene (zacht groen) rok met een klein sleepje en een groene bijpassende top. We kochten het bij E&R te Beverlo. Het is van het merk Mathyro en werd gemaakt door Erwin Vankets, vader van de ondertussen heel bekende Nicky. Ook haar hoed en handtas zijn beschikbaar. De prijs is overeen te komen, natuurlijk een heel stuk lager dan de aankoopprijs. (ps: mama krijgt zelfs nu nog veel positieve reacties over haar kleed). Indien geinteresseerd, laat dan hier een berichtje achter. groeten Karen

karen
14-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1103


Sylvie
10-9-2005
 Meld misbruik6-1-2005 20:32:12

Hoy,
Misschien ken ik wel iemand die geïnteresseerd is. Kun je iets meer vertellen over het kleed(maat, foto, vraagprijs,...)?
Mailen kan naar sylvie_michiels@telenet.be. Bedankt



Meike
21-5-2005
 Meld misbruik6-1-2005 23:51:13

Dag karen,

Misschien is mijn mama wel geinteresseerd maar dan zou het handig zijn om eens een foto te zien alsook de maten te kennen. Mijn email-adres is meike_vetters@hotmail.com

Groetjes,

Meike



annelies
19-8-2005
 Meld misbruik13-1-2005 20:14:07

hallo,

ik had ook heel graag een keer een foto gezien van de kledij van je ma. Wie weet is mijn ma wel geintereseerd.
In welke provincie woon jij?
Ik ben van West-vlaanderen.
desmet.decoster@pandora.be
alvast bedankt. groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...