Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

20-1-2008 15:34:48
Hey
wij hebben gisteren onze trouwringen gekozen bij Wim Meeussen in Antwerpen. Een hele vriendelijke en rustige man! We waren in het begin eerst nog wat aan het twijfelen omdat zijn ringen toch wel iets duurder zijn dan een "gewone" ring, maar ik vind ze supermooi! ZIjn er nog bruidjes die hun ringen gekozen hebben bij Wim Meeussen??
Onze trouwdag komt er bijna aan, nl. 3 mei '08! Ik ben toch wel een beetje nerveus aan het worden, hoor... Ik ben nu vooral bezig met de kleine dingen die er zo allemaal nog bijkomen, maar ben bang om iets te vergeten. Kunnen jullie me tips geven met zaken dat ik zeker niet mag vergeten?
Mercietjes! Succes allen!!
Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 311

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik20-1-2008 20:07:13

Hey,

Wij trouwen ook op 3 mei, en zijn zaterdag onze ringen gaan afhalen bij Wim Meeussen!!! Grappig he. We zijn trouwens supertevreden daar, alles is perfect gelopen. Voor ons paar was het trouwens niet veel duurder hoor, we betalen in totaal 620 euro. Moet er wel bij zeggen dat ik voor mijn ring diamantjes uit een kettinkje van mijn overleden grootmoeder heb gebruikt, een beetje symbolisch. Dat maakt wel dat ik daar geen diamantjes heb gekocht.

Bij ons zijn het nu ook nog veel kleine dingen, we zitten vooral de dagplanning wat uit te dokteren. Mijn broer geeft als cadeau een limo voor vervoer, maar we zijn met meer dan acht in de suite, dus dan zou de limo twee keer moeten rijden tussen de gemeente en de feestzaal... we weten niet of dat wel kan.
Het komt ook beangstigend dichtbij nu, zeker met de ringen hier thuis (toch stieken nog eens passen he lol), het wordt allemaal echt.

Waar trouwen jullie?

Veel groetjes,

Tania

www.bartentania.bruiloftsite.nl

katrien

Meld misbruik21-1-2008 9:01:13

Hallo, wij trouwen op 2/8/08 en gaan dinsdag onze ringen halen. wij zijn ook heel blij aangezien de ringen iets speciaal zijn. wel vonden we het spijtig dat mijn vriend de prijs van een mannenring moet betalen terwijl hij een vrouwenmodel gekozen heeft (zelfde ring al mij, maar zonder steentjes --> we vonden de mannenversie te simpel). Vind dit echt dom, want als je als vrouw dikkere vingers hebt, moet je toch ook niet meer betalen? Hebben jullie dit ook voorgehad?

gtjs
katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...