Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Tania: video- en fotograaf voor 700€

20-1-2008 15:13:13
Ik heb uw antwoord gelezen op het bericht ivm budget.
Waar heb je een video- en fotograaf gevonden voor 700€ gevonden als ik dat vragen mag?
Wij hebben geïnformeerd voor een fotograaf en die vragen meestal tussen de 1000 en 1600€ voor een hele dag (tot de receptie) en een digitaal fotoboek.

groetjes,

Joke

Joke

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 435

romina
27-6-2009
 Meld misbruik20-1-2008 15:53:04

Betreft: Informatie over trouwreportage door CHRIST VILEZ.

Beste,

Eerst en vooral wil ik U danken voor de interesse. Graag wil ik dan ook wat meer informatie geven over de werkwijze die ik hanteer bij huwelijksreportages. Je zal merken dat ik toch wel een aparte stijl van werken tegenover de gemiddelde huwelijksfotograaf.

Het allereerste grote verschil is dat ik GEEN trouwalbums zelf samenstel. Als je elders een offerte vraagt, zal je vaak nogal schrikken wat een trouwboek kost. Prijzen van 1500 euro zijn geen uitzonderingen. Ik werk daarom zonder trouwalbum maar met foto’s geleverd in hoge resolutie op CD Rom. Dit geeft natuurlijk als grote voordeel dat het prijskaartje meteen naar beneden gaat. Wie dan toch es erop staat om een boek te maken, kan zelf de foto’s laten afdrukken bij een afdrukcentrale (Spector, Fuji, Kruidvat,…) en een boek halen (AVA, Schleipper,…) en zelf aan de slag gaan met wat creativiteit. Je zal merken dat dit geen 1500 euro zal kosten, zelfs nog de helft niet, eerder ¼ ervan!

U kan de foto’s dus bekijken op pc, tv…

De foto’s worden uiteraard bewerkt, wanneer U het wenst kan er ook sepia of zwart wit foto’s geleverd worden.

Indien gewenst mag je zeker eens langskomen tot bij mij in Ardooie (op afspraak). Alles wordt vooraf uitgestippeld, waar ik moet zijn, wat er gebeurt op die locatie, adres van de locatie, tijdstip… er wordt een draaiboek opgesteld.

Daar ik overal in Vlaanderen ter beschikking ben, maar niet overal goede locaties ken, vraag ik dat U zelf de locatie regelt. De mogelijks hieraan verbonden kosten vallen ten uwen laste, maar er zijn heus wel vele gratis mooie fotolocaties in uw buurt!

Deze locatie wordt vooraf ook bezocht zodat er geen onverwachte tegenslagen zijn op de locatie (bv werken aan de gang, té vuil,..)

Het tweede grote verschil is dat ik graag de huwelijksreportage splits in 2 opnamedagen (indien dit kan voor jullie)

1ste dag: huwelijk zelf: alle reportagewerk (thuis, stadhuis, kerk, receptie, mini fotoshoot, familiefoto’s, suite,..)

2de opnamedag is mogelijk om dan uitgebreid aan de slag te gaan op uw beschikbare locatie. Nadeel van dit: je moet opnieuw naar de kapper en uw trouwkledij aantrekken, maar dit weegt niet op tegen het grote voordeel: geen stress meer, geen wachtenden op u, we kunnen alles op een rustig tempo afwerken en bereiken zo heus een beter resultaat. U hoeft zich dan ook minder zorgen te maken om Uw trouwjurk (dit wil niet zeggen dat we je in supervuile toestanden zullen stoppen omdat je het toch niet meer nodig hebt)

De 2de dag is optioneel (doch gratis), indien deze optie niet genomen wordt, blijft de prijs onveranderd. Ook hier geldt de regeling ivm vervoersonkosten, werkuren worden NIET aangerekend.

Het afwerken van de foto’s duurt een 4 a 8 tal weken. De foto’s worden op cd rom opgestuurd per post, of kunnen afgehaald worden bij mij thuis.

Wat zal dit nu kosten?

Zoals je wellicht las op mijn website www.christvilez.be werk ik in bijberoep. Dit houdt in dat ik naast fotografie een ander hoofdberoep heb waarmee ik mijn boterham verdien. Zodoende kan ik ook een zéér aantrekkelijke prijs aanbieden, zijnde 300 euro (incl BTW).

Hierbij zijn wel enkele opties / meerprijs:

- Indien U verder woont van 50 km, wordt een extra aangerekend van 0.25 euro per km

- Bedankingskaartjes kunnen geleverd worden tegen meerprijs van 1.50 euro per stuk, dit wordt de avond zelf bezorgd. Minimum afname is 40 stuks, max 80 st. Wanneer U ver van mij woont, breng ik het materiaal mee en ontwerp ik alles in de feestzaal zelf. De foto’s hebben een postkaartformaat van 10 cm op 15 cm. Indien interesse hierover, vraag gerust bij afspraak een voorbeeld van de geleverde kwaliteit.Bedankingskaartjes achteraf : 1 euro (goedkoper, via labo)

- DVD opsturen per aangetekend zenden: 5 euro extra (het pakket kan ook afgehaald worden te Ardooie)

Goede redenen om Christ Vilez te nemen als fotograaf op uw mooiste dag:

- zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

- geen peperdure albums

- alle foto’s op HOGE resolutie op CD rom

- DVD met fotovoorstelling (voor in de tv)

- Mogelijkheid om 2 fotografen te boeken tegen 500 euro all-in

- Nabestellingen heb je zelf in de hand

- Familiefoto’s zoveel als gewenst (geen extra prijs)

- Bruidsfoto’s kunnen achteraf genomen worden

- Geen dure verplaatsingsonkosten

- Geen uurtarief, prijs is berekend op gans pakket

Mochten er nog vragen zijn, zaken die onduidelijk zijn, aarzel niet me te contacteren. Dit kan via email christ.vilez@telenet.be of via gsm 0473 64 63 41 (buiten de kantooruren en in het weekend)

Nogmaals dank voor de getoonde interesse en wie weet tot gauw?

Met vriendelijke groeten,

Vilez Christ

Fotograaf

www.christvilez.be

OLIVIER

Meld misbruik20-1-2008 16:19:17

Beste Joke,

ALL IN !!

Zie www.mediacarservice.be

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik20-1-2008 20:02:15

Amai, een heel lange reclame hieronder :). Wij hebben een videograaf voor 450 euro, en een fotograaf voor 300 euro, dus 750 in totaal. Fotograaf is iemand die het in bijberoep (een beetje als hobby doet), maar wel superprofessioneel, zeker qua materiaal. Hij is ondertussen al volgeboekt voor 2008, en deel 2009, dat zegt genoeg he. Die 300 euro is zonder album of afdrukken, dat moet ik er wel bij vermelden. We overwegen dat er eventueel bij hem bij te nemen, en dan vraagt hij iets van een 600 euro dacht ik (moeten hem daarvoor nog eens mailen). Dus als je alles all-in telt, komen we op 1050 euro voor fotograaf en videograaf. Als je zelf je album samenstelt komt dat natuurlijk een stuk goedkoper.
Videograaf doet het ook in bijberoep.

Wij zijn eerst ook achterover gevallen van de prijzen van professionele fotografen. Nu ja, voor iemand die enkel dat als inkomen heeft, begrijp ik wel dat het een stuk duurder wordt hoor... ik ben ook zelfstandige lol. Wij konden dat er echt niet aan geven. Dus het zal misschien iets duurder uitkomen als we het album er nog bij laten maken, maar ik vind 1050 euro voor de twee ook nog niet slecht als ik alles overweeg!

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...