Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help

20-1-2008 11:36:18
help ik zie het ni meer zitten
het is allemaal zo duur we hebben dit flink onderschat we hopen dat we iemand vinden voor foto's die het voor en na doet de fotograaf moet alleen maar tot de fotoshoot na de kerk blijven niet tot s'avonds weten jullie iemand alles is gewoon ni te betalen we maken ons album zelf help we zijn een beetje radeloos we moeten ook alles zelf bekostigen

christel
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 464

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik20-1-2008 11:43:55

Hallo Christel,

Het is inderdaad allemaal duur hé! Misschien een ideetje: kan er niemand uit je vriendengroep of familie foto's nemen? Zij zullen dit gratis of voor een klein bedrag doen met een beetje geluk.
Hopelijk vind je vlug een oplossing!

Groetjes

Chris
12-7-2008
 Meld misbruik20-1-2008 11:45:22

Hoi, ik ben er ook erg van geschrokken hoeveel alles kost. Gelukkig springen onze ouders een deel bij, anders zag ik het al helemaal niet meer zitten. Maar als iemand die je kent foto's maakt, en enkel de echte reportage door de fotograaf laat doen, kun je ook al wat besparen. Een kostuum huren ipv kopen, je bloemen op de markt, en vooral het feest zelf (daar kan je misschien ook wat op besparen als je goed rondzoekt). Ik heb alles wat ik aan heb, dus ook schoenen, lingerie en juwelen 1100 euro betaald. Maar het kost inderdaad allemaal heel veel.

Dana
8-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 11:55:10

Hoi Christel,

Wij nemen helemaaml geen fotograaf. Ik ken twee vrienden die welwat van fotografie kennen en die laat ik de hele dag foto's van ons trekken. Verder vraag ik het ook aan iedereen die foto's neemt die dag of we die foto's dan niet op cd rom kunnen krijgen, zodat ik daarna zelf mijn album kan samenstellen. Om de kosten te drukken gaan wij ook niet op huwelijksreis, wel was het een droom van me om naar duitsland te gaan (mijn geboorteland) om daar door die twee vrienden foto's te laten trekken, zodat we zeker met goede foto'snaar huis gaan. Zelf heb ik een zeer goede camera, en heb ik ook al op familie feesten foto's getrokken. De resultaten vallen echt goed mee hoor. Zorg gewoon dat er véél foto's genomen worden, dan moeten er ook wel een paar echt goede bij zitten. Maar dan wel niet met een wegwerp codakje hé. Wat zebij eerdere trouwfeesten bij ons ook deden is op iedere tafen bij het avondfeest zo een wegwerp codakje legge, zodat de gasten zelf naar believen foto's konden trekken, ikzelf twijfel aan de kwaliteit, maar langs de andere kant zullen er wel leuke grappige foto's uit komen, in ieder geval wel een goede herinnering.

Groetjes Dana

Dana
8-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 11:55:25

Hoi Christel,

Wij nemen helemaaml geen fotograaf. Ik ken twee vrienden die welwat van fotografie kennen en die laat ik de hele dag foto's van ons trekken. Verder vraag ik het ook aan iedereen die foto's neemt die dag of we die foto's dan niet op cd rom kunnen krijgen, zodat ik daarna zelf mijn album kan samenstellen. Om de kosten te drukken gaan wij ook niet op huwelijksreis, wel was het een droom van me om naar duitsland te gaan (mijn geboorteland) om daar door die twee vrienden foto's te laten trekken, zodat we zeker met goede foto'snaar huis gaan. Zelf heb ik een zeer goede camera, en heb ik ook al op familie feesten foto's getrokken. De resultaten vallen echt goed mee hoor. Zorg gewoon dat er véél foto's genomen worden, dan moeten er ook wel een paar echt goede bij zitten. Maar dan wel niet met een wegwerp codakje hé. Wat zebij eerdere trouwfeesten bij ons ook deden is op iedere tafen bij het avondfeest zo een wegwerp codakje legge, zodat de gasten zelf naar believen foto's konden trekken, ikzelf twijfel aan de kwaliteit, maar langs de andere kant zullen er wel leuke grappige foto's uit komen, in ieder geval wel een goede herinnering.

Groetjes Dana

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik20-1-2008 12:03:16

van waar zijn jullie? misschien kunnen we wel helpen met tips?

christine
10-9-2008
 Meld misbruik20-1-2008 12:13:27

Hey Christel, wij zitten ongeveer in hetzelfde schuitje!! Onze ouders leggen ook niets bij, wij gaan wel in het buitenland trouwen, met enkele vrienden. We betalen wel hun vlucht en de helft van het hotel, maar me zijn dan toch ook nog een goeie 5.000 euro kwijt. Ik ben eens op een jubileum geweest en daar hadden ze voor de gasten elk een simpel foto-apparaatje op de tafel gelegd(dus per tafel 1 apparaat). Ze hadden echt de mooiste foto's, want iedereen heeft een andere visie op foto's trekken, er waren echt leuke resultaten uitgekomen en de gasten vinden dat ook nog plezant, op die manier vinden ze dat ze ook iets nuttig kunnen doen!! Heb je al een kleed? Misschien kan je eens gaan kijken bij Claire de femmes in Braine l'alleud, heel mooie kleedjes vanaf 450 tot 900 euro!! Echt een aanrader. En wil je een beetje besparen op het feest, waarom geef je dan geen fuif, gewoon met broodjes en om 12 u de taart? Vrienden van ons hebben dat gedaan en ik heb nog nooit zo'n leuk feest meegemaakt!! Ik wens je veel succes en laat vooral de moed niet zakken, dit moet wel de mooiste dag van je leven worden, hé.

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik20-1-2008 12:28:45

het is idd allemaal zeer duur, wij betalen een groot deel zelf en ik zit ook soms te denken: ga ik er financieel wel geraken...Ze zeggen dat je niet moet trouwen als je het budget niet hebt, en ik reken er op dat ik in de maanden tussen de verloving e de trouw genoeg kan sparen om het te betalen, maar das altijd gokken natuurlijk. Stel dat we een onverwachtse kost hebben, dan mogen we het vergeten vrees ik. Nu, ik mag het misschien niet luidop zeggen van sommigen, maar ik reken wel ook op de cadeuas van de gasten. Je kan daar volgens mij veel van terug recupereren. Je weet natuurlijk nooit hoeveel, maar niets zal het wel niet zijn hé...! Gewoon goed sparen en op een aantal zaken trachten voordelen te doen: bvb een student foograaf vragen, zelf uitnodigingen ontwerpen, iemand die je kent laten filmen enz...

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-1-2008 12:37:38

hey

zoek anders naar een student fotografie of iemand die het als hobby doet en die je dan gewoon alle foto's op dvd geeft.
ik heb zo ook het doopsel van kindje in de familie gedaan en dat viel goed mee. of zoek vrienden die graag foto's trekken.

groetjes
sas

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 13:07:36

Als je je kleed laat maken door een naaister is het al een stuk goedkoper. Of je kan er een huren.
In plaats van die wegwerp fotoapparaatjes te kopen, kan je ook aan vrienden en familie vragen hun eigen digitaal fototoestel mee te brengen. Dat kost helemaal niets!
Je kan een goedkopere zaal zoeken. Je kan er een tuinfeest van maken bij je thuis.
Denk eens goed na. Je kan het zo goedkoop en zo duur maken als je zelf wil.
Dit lukt je wel!

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik20-1-2008 13:35:17

hoi,
ik heb dat ook een tijdje geleden gehad. freaken omdat het allemaal zo duur dreigt te worden.

daarom hebben we bezuinigd op een paar dingen:

- de ringen: we hebben uiteindelijk ringen gekozen die ipv 780 euro maar 285 euro zullen kosten.
-de fotograaf: kost ons 300 euro: die mens blijft de ganse dag tot aan de receptie. we krijgen alle foto's afgeleverd op cd (om ze zelf te kunnen afmaken) en op dvd (als voorstelling om te kunnen tonen aan de familie). de naam van de fotograaf is christ vilez. je moet maar eens googelen op zijn naam.

-bruidsboeket: we nemen de bloemen van de dag, dus niet te heel speciaal en daarmee zal het rap maar 30 euro zijn ipv 100 euro.

-avondfeest: we hebben gekozen voor een all-in menu dat bestaat uit wachtbordje, soep, hoofdgerecht en dessert. dat drukt de kosten ook al hoor. soms steken ze daar nog sorbet tussen enzo. is ook al weer 3 euro pp minder...
mocht je nog vraagjes hebben, mail me gerust op cindy.deroo@telenet.be!

grts cindy 12.09.08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-1-2008 14:09:07

zwijg stil... ik heb vanmorgen ook effe mijn rekening gemaakt... SCHANDALIG duur allemaal (maar ja, zelf voor gekozen he..)

Als ik dan op iets wil besparen zegt mijn ventje 'ach ja, je trouwt maar 1 keer he'

OLIVIER

Meld misbruik20-1-2008 16:21:39

Beste Christel,

Wij hebben een betaalbaar pakket uw aan te bieden en kunnen een huwelijk van A tot Z verzorgen.

mvg,
www.mediacarservice.be

Michiel

Meld misbruik20-1-2008 17:04:40

Beste,

Ik werk samen met een fotograaf die de hele trouw komt fotograferen van begin tot ongeveer 2u na de openeningsdans. Met volledig samengesteld fotoalbum dit voor de prijs van 300 EUR, is enorm professioneel.

Neem contact via discobar sounddelight.

www.sounddelight.be
info@sounddelight.be
0486/344.274.

P.S. wij kunnen uw volledig huwelijk tot 100 personen organiseren dit vanaf 4000 EUR.

Inbegrepen in de prijs: fotograaf, mooie hoogstaande feestzaal, suiteauto, dj, (s'middags eten (30 personen en S'avonds koud en warm buffet met dranken in tot 5 uur, ceremoniemeester,... Dit alles voor een 4000 tal euro!! goedkoper kan je het zelf niet organiseren en zeer kwalitatief, het valt zeker niet op naar genodigden toe.

Dit kunnen we bereiken door een nauwe samenwerking met verschillende feestpartners.

Met vriendelijke groeten,

Discobar Sound DeLight
0486/344.274
info@sounddelight.be

(enkel in West-Vlaanderen voor organisatie van uw dag)

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 18:16:11

Ik heb vanmorgen ook even de rekening gemaakt. Maar onze ouders betalen het feest (50/50) en de kleren en de uitnodigingen en de rest is voor ons (ringen, fotograaf, bruidsboeket). We hebben dus eigenlijk niets te klagen want al bij al valt het nogal mee voor ons. Maar ik moet wel zeggen, dat als de ouders het niet zouden bekostigen, wij zouden trouwen (wel voor de wet) maar zonder feest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...