Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verschillende zalen voor diner en dansavond

  6-1-2005 9:04:07
Hoi,

Ons trouwfeest gaat door op een locatie die bestaan uit verschillende zalen. Er is een aparte zaal (kelder) voorzien voor het dansgedeelte. Het probleem is nu..hoe mobiliseer je op een originele, vlotte manier 170 mensen van de diner-zaal naar de danskelder. Iemand ideeën? Gewoon door de micro zeggen leek me wat gewoontjes...

groetjes
Lies

liesbet
11-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1130


Cami

 Meld misbruik6-1-2005 13:54:09

Als het een redelijk jonge bende is, kan je deze "mobiliseren" op de tonen van een leuk muziekje. Iets polonaise-achtig bv.
Het is maar een ideetje...



liesbet
11-6-2005
 Meld misbruik6-1-2005 14:26:27

ja, zo'n muziekje zie ik wel zitten, alleen zal ik wel iets anders moeten zoeken dan een polonaise, want ik vrees dat dit niet zo in de smaak gaat vallen (het is niet zo'n polonaise-achtig publiek :-)
Ik had ook nog gedacht om eventueel het dessert al in de kelder te doen (soort walking dessert dus )

Lies



tamira

 Meld misbruik6-1-2005 20:22:02

Bij ons huwelijk is het ook zoiets.Onze dj gaf enkele tips om deze overgang in te kleden.Het dessert geven we in de tweede lokatie en daar laten we dan de avondgasten ook bijkomen.Dat moet kunnen slagen.



liesbet
11-6-2005
 Meld misbruik7-1-2005 7:57:59

Tamira,

Goed idee! Maar kan dan bij jullie iedereen zitten voor het dessert? Bij ons zal dat niet kunnen. Het is enkel een danszaal en een bar-ruimte, waar je misschien nog 50 + 30 mensen kan laten zitten maar de rest moet laten rechtstaan



tamira

 Meld misbruik9-1-2005 14:29:28

Nee,tyafels zetten we voldoende maar stoelen willen we niet teveel zetten.Op deze wijze kunnen de mensen niet stilvallen.Stoelen enkel in een hoekje dat wat rustiger blijft om te bekomen tijdens het avondfeest.De tafels zijn bartafeltjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...