Terug naar overzicht
Beste Kim,Ikzelf hou zeer fel van oude gebouwen, vandaar dat ik speciaal naar Duitsland afzak voor onze foto's, daar hebebn ze namelijk zeer veel kastelen, waar ik zot op ben. Maar bij Tongeren zit je dan toch zeer niet slecht! Neem nu de Romeinse stadsmuur, en die hele oude huisjes daar!, gewoon eens rondwandelen en je lrijgt inspiratie genoeg zou ik zeggen. Alvast succes!Dana
hallo kim, Alden Biesen lijkt mij een heel toffe locatie voor foto's. wat ook een optie is, is de velden ingaan. Vrienden van ons zijn op de brug in Kanne foto's gaan trekken, dat is misschien ook een mogelijkheid. Veel succes!Groetjes Birgitte
Hoi!Jawel hoor... ook hier nog een échte Limburger! Wat dacht je van het wijnkasteel in Elderen of in Tongeren zelf? Ik heb gisteren nog een hele mooie reportage gezien van dat wandelpad tussen de gevangenis en de Motten... Of aan de Moerentoren...Waar trouwen jullie? Want wij gaan waarschijnlijk volgend jaar dé stap zetten, dus dan zijn tips wel welkom...(ben nog aan het wachten om het aanzoek, maar onder elkaar zijn we er vaak over bezig!)Veel succes!
Wij trouwen in Riemst, maar het feest gaat door in "de kleine graaf" in 's Herenelderen. www.dekleinegraaf.be
Hey!Wij zijn ook van Riemst (Valmeer)! Hebben vorig jaar een feest gehad en was helemaal weg van de locatie... Vond het een prachtige zaal en zag de receptie buiten al helemaal zitten!Het eten was lekker, maar alleen de vis viel toen wat tegen... (maar daar had ik al vegetariër geen last van hihi)Heb wel al van andere trouwkoppeltjes gehoord dat de ontvangst erg tegenviel bij het plannen van hun feest. Maar dat hoeft daarom bij jullie niet te zijn he...Geniet van jullie dag en heel veel succes met alles!groetjes
Hoi Els,de ontvangst kon inderdaad wat beter, maar de locatie is gewoon geweldig dus dat nemen we er dan wel bij.Voorlopig loopt het nog allemaal goed. Mijn "schoonouders" zijn toevallig vorig weekend naar een feest moeten gaan daar en ze hadden toch wel wat minpuntjes maar die zijn ondertussen al besproken.
Hoi!Ah... dan komt het wel goed! Geniet maar volop van je dag en maak duidelijk afspraken op voorhand, zo sta je altijd stevig in je schoenen...succes!