Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal Domein Carlton Marke

19-1-2008 0:29:26
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met deze zaal of er al een huwelijk gevierd of kennissen die iets meer weten? We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar, graag jullie mening!
Alvast bedankt!

Marlies
6-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 735

Michiel

Meld misbruik19-1-2008 11:36:49

Beste Marlies,

Proficiat met uw huwelijksplannen en verloving!

Ik heb daar al een 2 tal feesten gespeeld en ziet er wel dik in orde uit qua bediening, mooie zaal, ...

Indien u nog een dj zoekt doe ik graag mijn referenties en manier van werken uit de doeken op mijn kantoor te menen.

Neem alvast een kijkje op mijn site, daar vind u alvast mijn manier van werken terug.

www.sounddelight.be

Veel succes met de verdere voorbereidingen!

Met vriendelijke groeten

Discobar Sound Delight
www.sounddelight.be
info@sounddelight.be
0486/ 344.274

XXXXXX
5-7-2008
 Meld misbruik19-1-2008 12:53:08

Heb al veel slechte reactie gehoord. Schijnt dat het er heel sjiek uit ziet maar dat het eten echt niet lekker is.

XXXXXX
5-7-2008
 Meld misbruik19-1-2008 12:53:22

Heb al veel slechte reacties gehoord. Schijnt dat het er heel sjiek uit ziet maar dat het eten echt niet lekker is.

jean

Meld misbruik21-1-2008 10:47:40

Mijn broer heeft daar vorig jaar zijn feest gehad. Alles was tiptop in orde.
we hebben dan besloten ons feest ook daar te geven (dit jaar).
Ik denk dat XXXX het heeft op de vorige eigenaars. Ik hoor enkel positieve reacties van de mensen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...