Terug naar overzicht
Beste KelleyEerst en vooral van harte proficiat met uw verloving! Ik heb al een paar keer in zalen gespeeld waar een dj van gi van aalst aanwezig was, ze werken met een 5 tal dj's samen, de ene al wat beter dan de ander. Het was wel ok.Dit was in het vijverhof in Wevelgem, waar ik ook vaak ga.Indien u nog iemand anders wenst te spreken doe ik graag mijn referenties en manier van werken uit de doeken na afspraak op mijn kantoor te Menen.Neem alvast een kijkje op mijn website: www.sounddelight.be Veel succes met de verdere voorbereidingen!Met vriendelijke groetenDiscobar Sound DeLight0486/344.274
Hallo,Andy vind ik de beste van Guy Van Aalst! Echt een super DJ!Wij hebben al nekel trouws met hem meegemaakt. Nu hebben we hem ook op onze trouw. Hij is wel sterk gevraagd en dus moet je ook duidelijk zeggen dat je alleen Andy wil want soms durven ze wel een andere te sturen en die zijn volgens mijn mening niet goed.In het vijverhof in Wevelgem hebben wij ook al eens een andere DJ gehoord, dit was hun huisDJ en dit trok op niet veel.Andy is gewoon om veel in de Cortina te Wevelgem te spelen. Ze raden hem daar dan ook sterk aan! Waar trouwen jullie?Wij in de cortina.Groetjesen succes!