Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

songteksten

18-1-2008 14:11:13
hallo medebruidjes

we willen graag in ons misboekje de songteskten en nederlandse vertaling er bij zetten.
hebben jullie tips /ideeen hoe we dat het beste kunnen gaan doen???
of tips hoe ik het beste het misboekje kan maken op de pc???
alvast zeer bedankt voor jullie tips/ideeen.
groetjes wendy

wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 364

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik18-1-2008 22:45:44

Wij gaan dit ook doen.
Ik heb al iets in elkaar geflanst in Word en op de plaats waar een liedje komt, las ik twee kolommen in.
Veel vertalingen zijn te vinden op nedtlyrics.nl.

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik19-1-2008 18:55:09

Hoi Wendy,

Wij hebben alleen Parce que c'est toi van Axelle Red volledig en met vertaling in ons misboekje staan, omdat dat voor ons het belangrijkste lied van de viering is. Bij de andere liedjes hebben we telkens 1 strofe of refrein met de meeste btekenis uit het lied erin gezet met vertaling. Als je graag ons misboekje eens bekijkt om te zien hoe we dat gedaan hebben stuur je maar een mailtje:
coxinge@netscape.net

Groetjes,

Inge.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...