Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

achtergrondmuziek voor tijdens receptie/avonddiner

18-1-2008 13:16:14
Dag iedereen,

wat voor achtergrondmuziek kiezen jullie voor tijdens de middagreceptie, avondreceptie en diner?

Iemand ideeen?

Groetjes

Angela
21/06/2008

Angela
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 376

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-1-2008 13:37:15

wij hebben een dixieband en een jazzlounge-band

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik18-1-2008 14:44:42

Ik wou ook heel graag een groepje vr tijdens de receptie mr omdat een budget nu eenmaal ooit opgeraakt heb ik samen met mn verloofde een 4tal cd's gemaakt (mt telkens 20liedjes dus 4u muziek) met de muziek die wij zelf graag horen. Omdat het allemaal wat bij de gelegenheid zou passen zijn we gaan zoeken in oude motown en disconummers.Het resultaat is echt tof geworden.

Michiel

Meld misbruik18-1-2008 18:52:51

Dag Angela,

Proficiat alvast met uw verloving!

Ik ben dj en heb jarenlange ervaring met trouwfeesten en help je graag verder:

Bij de receptie kun je gebruik maken van wat lounge achtige muziek. Zo heb ik enkele cds liggen namelijk buddha bar, hotel costes, GOTAN PROJECT, vooral die laatste groep heeft super cds, zij herwerken tango's tot moderne lounge achtige muziek, prachtig gewoon! indien interesse bezorg ik u dit graag bij een afspraak.

Wat ook héél goed is, Adya Classics, heel stijvol maar toch héél modern!

Wat ik ook vaak gebruik is soft disco.

Bij het eten een romantische piano ofwel wat melige slows. Bij het eten vind ik het ook altijd leuk om tussen de gerechten al wat ambiance te steken via les filles du bord de mer van arno, wat vlaamse zwier en zwaai ertussen,... zo gaat het publiek zich niet gauw vervelen.

Voor de rest als u vragen hebt mag je me altijd contacteren.

U kunt me bereiken via email, gsm, op afspraak.

www.sounddelight.be
info@sounddelight.be
0486/344.274

Hartelijk dank voor de interesse...

Normaal valt de muzikale omkadering gedurende gans de avond, van begin tot eind bij de taak van de dj.

Groetjes, en alvast véél succes met de voorbereidingen en de huwelijksdag zelf.

Tom

Meld misbruik19-1-2008 17:56:25

Dag Angela

indien je wilt gaan voor live-muziek:
www.wijtrouwen.com/huwelijksoresten

Contacteer me gerust voor vrijblijvende info en luisterframgenten!
Tom Vanleeuwen
0485 / 68 12 85
tomvanleeuwen@hotmail.com

Tom

Meld misbruik19-1-2008 17:57:44

oeps... moet dus wel degelijk zijn:
www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...