Terug naar overzicht
wij hebben een dixieband en een jazzlounge-band
Ik wou ook heel graag een groepje vr tijdens de receptie mr omdat een budget nu eenmaal ooit opgeraakt heb ik samen met mn verloofde een 4tal cd's gemaakt (mt telkens 20liedjes dus 4u muziek) met de muziek die wij zelf graag horen. Omdat het allemaal wat bij de gelegenheid zou passen zijn we gaan zoeken in oude motown en disconummers.Het resultaat is echt tof geworden.
Dag Angela,Proficiat alvast met uw verloving! Ik ben dj en heb jarenlange ervaring met trouwfeesten en help je graag verder:Bij de receptie kun je gebruik maken van wat lounge achtige muziek. Zo heb ik enkele cds liggen namelijk buddha bar, hotel costes, GOTAN PROJECT, vooral die laatste groep heeft super cds, zij herwerken tango's tot moderne lounge achtige muziek, prachtig gewoon! indien interesse bezorg ik u dit graag bij een afspraak. Wat ook héél goed is, Adya Classics, heel stijvol maar toch héél modern! Wat ik ook vaak gebruik is soft disco.Bij het eten een romantische piano ofwel wat melige slows. Bij het eten vind ik het ook altijd leuk om tussen de gerechten al wat ambiance te steken via les filles du bord de mer van arno, wat vlaamse zwier en zwaai ertussen,... zo gaat het publiek zich niet gauw vervelen. Voor de rest als u vragen hebt mag je me altijd contacteren.U kunt me bereiken via email, gsm, op afspraak.www.sounddelight.be info@sounddelight.be0486/344.274Hartelijk dank voor de interesse...Normaal valt de muzikale omkadering gedurende gans de avond, van begin tot eind bij de taak van de dj.Groetjes, en alvast véél succes met de voorbereidingen en de huwelijksdag zelf.
Dag Angelaindien je wilt gaan voor live-muziek:www.wijtrouwen.com/huwelijksoresten Contacteer me gerust voor vrijblijvende info en luisterframgenten!Tom Vanleeuwen0485 / 68 12 85tomvanleeuwen@hotmail.com
oeps... moet dus wel degelijk zijn:www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten