Terug naar overzicht
hey lien, wij hebben in de mis een stukje over puzzel als openingsgebedHeer, Heidi en Jordi hebben elkaar gevonden, net als twee puzzelstukjes die bij elkaar passen. Eén puzzelstukje uit duizend klikt precies in een ander uit zovelen. Beiden zullen ze de kern vormen van een groeiende puzzel, van een bloeiende relatie. Het zal gebeuren in voor– en tegespoed,in ziekte en gezondheid, met vallen en opstaan. Maar ze zullen blijven zoeken en trachten naar samenhorigheid en liefde, waarbij we hopen op uw steun. Maar wat er ook gebeurt, het zal hun relatie boeiend houden en steeds weer nieuwe mogelijkheden geven. Want in ieder puzzelstukje past weer een volgend. Help hen Heer, in het groeien tot een mooie harmonieuze levenspuzzel. hopelijk ben je hier iets meegroetjesheidi
hey heidi, vree wel bedankt!ik denk wel dat ik het zal gebruiken, is een mooi tekstje (nog eerst vragen aan mijn wederhelft..)
halloVandaag had ik ook het idee om onze huwelijksviering te maken rond het thema puzzel en puzzelstukjes. Wil je eventueel wat ij al verzameld hebt eens doormailen? Ik zal de teksten die ik al verzameld heb ook doorsturen.BedanktAnneliesanneliesvanloo@hotmail.com13 / 09/ 2008