Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  4-1-2005 16:04:19
Hallo!
In oktober zullen mijn ventje en ik eindelijk in het huwelijksbootje stappen maar wij hebben geen idee waar de huwelijksreis naartoe gaat.
Wij zouden graag onmiddelijk na het huwelijk vertrekken. Strandvakantie met enkele excursies zijn ons ding. Heeft er iemand goede ideeën?

Alvast Bedankt!
Nathalie & Gunther

Nathalie
22-10-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1320


karen
22-7-2005
 Meld misbruik4-1-2005 22:16:33

Hoi Nathalie,

Ik kreeg van iemand het advies om naar Bali te gaan. Ondertussen hebben we besloten de combinatie Java-Bali te maken omdat wij graag iets zien van het land.
Ondanks de tsunami kan ik ook Thailand aanbevelen.

groetjes
Karen



Suzy
16-4-2005
 Meld misbruik5-1-2005 11:22:20

Hallo Nathalie,

Inderdaad, Thailand is de perfecte bestemming voor een droom van een huwelijksreis! Ik zou toch een rondreis combineren met een paar dagen strand. Er is zoveel te zien dat het strand eigenlijk bijkomstig is!
Groetjes,
Suzy



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik5-1-2005 11:53:50

Wij gaan in een klein romatisch hotelletje op Ibiza ! echt zeer mooi daar en leuke sfeer ....



Cami

 Meld misbruik6-1-2005 13:56:51

Stap een reisbureau in en laat jullie adviseren.

Misschien hebben ze wel speciale acties en dergelijke. Een mooi reisje aan een mooi prijsje is altijd meegenomen!! Het huwelijk op zich is toch al duur genoeg.



Kathy

 Meld misbruik11-1-2005 12:20:12

Wij zijn vorig jaar 18 september getrouwd, en zijn ook onmiddellijk op reis vertrokken nr Bali!!
Fantastisch land, je kan een excursie maken, maar ook eens lekker luieren aan het strand of zwembad van hotel.
Heel vriendelijke mensen, en.... mooi weer!!!
succes Kathy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums