Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  4-1-2005 16:03:36
Hallo!
In oktober zullen mijn ventje en ik eindelijk in het huwelijksbootje stappen maar wij hebben geen idee waar de huwelijksreis naartoe gaat.
Wij zouden graag onmiddelijk na het huwelijk vertrekken. Strandvakantie met enkele excursies zijn ons ding. Heeft er iemand goede ideeën?

Alvast Bedankt!
Nathalie & Gunther

Nathalie
22-10-2005
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1297


Ans

 Meld misbruik5-1-2005 15:02:27

Hallo, wij trouwen eind mei en hebben hetzelfde probleem. Wij zijn ook op zoek naar zon, zee rust en een paar dagen rondtoeren om het een en ander te bezichtigen. En dan ook nog beetje betaalbaar natuurlijk! Daarom zijn wij vorige week naar t reisbureau gestapt. Ze raden ons een VIP of Pegase vakantie aan omdat dit toch de beste hotels zijn in zowat alle landen. En dat mag toch voor een huwelijksreis. Maar pas in de loop van januari zullen de nieuwe boeken uitkomen. Dus wij hebben nog niks vastgelegd en wachten nog even af. Misschien kunnen jullie ook gewoon is langs het reisbureau gaan zij hebben altijd wel toffe ideeen.Veel succes bij jullie zoektocht!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums