Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkado

  4-1-2005 13:59:47
Als getuige op de trouw van mijn broer ben ik op zoek naar een origineel trouwkado.
Ik ben nu aan het rondkijken om de eerste huwelijksnacht kado te doen. 2 nachten in een hotel, champagne-ontbijt, sauna, jacuzzi, diner,... Mijn broer trouwt in Roeselare dus het hotel zou ergens in die buurt moeten liggen. Kan iemand iets aanraden of zeggen wat zeker niet mag ontbreken?
Ook andere kado-ideeën zijn welkom!
Bedankt!

Groetjes,
Kathleen

Kathleen

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1806


annelies
19-8-2005
 Meld misbruik4-1-2005 21:01:33

hallo,

amai jij vraagt je nog af wat er kan ontbreken ik denk dat hij al héél tevreden gaat zijn met zo'n cadeau.

groetjes annelies



inga
4-3-2005
 Meld misbruik5-1-2005 7:48:44

neen in roeselaere ken ik geen hotel die dat voorziet. kijk eens in de boek van gallia daar staan mooie hotels in. of ergens zoeken onder welness en gastronomie.

ik zou in ieder geval heeeel blij zijn met zo'n kadoo

succes bij het verder zoeken



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik5-1-2005 11:55:01

Jezus ... serieuze cadeau!



isabel
1-10-2005
 Meld misbruik6-1-2005 12:23:54

Ik heb iets vergelijkbaars in gedachten (wel maar 1 nachtje) ook voor mijn broer die trouwt in Roeselare maar ben nog niet echt beginnen zoeken. Als ik iets leuks tegen kom zal ik het laten weten!

Groetjes,
Isa



isabel
1-10-2005
 Meld misbruik18-1-2005 11:42:24

Ik heb vernomen dat het Parkhotel in Roeselare wel ok zou zijn. Er is een sauna en het ontbijt wordt tot vrij laat geserveerd. Heb jij al iets anders gevonden?
Isabel



Kathleen

 Meld misbruik18-1-2005 23:22:32

Hallo Isabel,
kan ik je mailen... dat gaat vlotter?

Groetjes, Kathleen



isabel
1-10-2005
 Meld misbruik20-1-2005 12:42:01

Je kan me mailen op pistachje@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...