Terug naar overzicht
Goh meid wat vervelend voor je.Dat is harstikke balen!!Ik hoop dat je snel weer wat anders vind!Groetjes,Annemiek
Hallo,Ik trouw op 4/4 en sinds al sinds augustus thuis. Ik weet dus dat het moeilijk en vervelend is, maar het is wel mogelijk. Niet panikeren en gewoon solliciteren. En de periode zonder werk heb je toch stempelgeld dus maak je niet teveel zorgen (ik weet: makkelijker gezegd dan gedaan).Succes!
he meisje, dat is super jammer! wij zaten onlangs ook in die miserie door janssen pharmaceutica! gelukkig kon mijn man blijven... want ik zat ook met de schrik en de gedachten 'wat met de trouw'!succes en veel sterkte!
ai, van een slecht moment gesproken.Vanwaar ben je afkomstig? Wie weet kan ik je wel verder helpen aan een nieuwe job..
Hey Eva,Wij trouwen ook binnen 5 maanden en zit van begin november thuis. Ik heb zelf besloten om pas terug te beginnen wanneer ik echt een leuk aanbod kreeg. Start 1 februari terug, dus dan kan ik terug centjes beginnen verdienen.Er is een groot tekort aan werknemers, dus je zal wel snel terug een job vinden.En het voordeel is dat nu wanneer je thuisbent, nog vanalles in orde kan maken.Het stempelgeld is niet veel, maar valt al bij al nog wel mee.Veel succes met je zoektocht naar een nieuwe leuke job. Groetjes
Veel succes, je zal wel iets nieuws vinden!!
Hey halloVan waar ben je juist?Ik werk voor stad Antwerpen en daar doen ze regelmatig selecties/examens voor administratief bedienden en/of assistenten.Een optie?Veel succes in je zoektocht!
Pfft! Das ni leuk!Ik werk op de luchthaven, flexibele uren waardoor er nog enorm veel tijd overblijft om de trouw te plannen :-D!Bij ons zoeken ze ook nog mensen dus als je wil...Groetjes
Hallo mensen, Bedankt voor de steun. Ik heb vandaag al een telefoontje gekregen voor op sollicitatiegesprek te gaan. Dinsdag mag ik gaan. Het is voor een administratieve functie. Ook 20 u. Ikzelf ben van limburg dus Antwerpen en de luchthaven zijn wel heel ver voor mij. Toch bedankt, ik weet dat jullie het goed bedoelen. Dus dinsdag duimen voor mij he. groetjes xxx