Terug naar overzicht
Hallo Ann,Het lijkt me wel een tof idee, maar ikzelf hou meer van iets persoonlijkers. Wij zijn van plan onze bedankkaartjes zelf te maken, dus gewoon een kaartje met daarop een toffe foto van de huwelijksdag en dan een persoonlijk geschreven bedankje per koppel. Maar het hangt er natuurlijk ook van af hoeveel gasten je hebt...Wij hebben geen zo'n grote gastenlijst (80 à 100)dus dan is het nog te doen.veel succes nog!!!ps: wat is jullie feestlocatie, wij zijn nog niet overtuigd door een of andere locatie
Hallo Ann,Wij kregen bij vrienden een doosje met twee pralines per koppel en vonden dit erg leuk. Hebben ze opgesnoept op weg naar huis...Groetjes
Hey Ann,wij hadden dit ook in gedachten, ofwel iets met chocolade. Waar gaan jullie die halen? Groetjes
onze pralinewinkel gaat een stuk chocolade maken, met iets van onze namen op of datum ofzoik wou eerst ook doosje met pralines, maar meestal zijn dat er dan 2.. dat vind ik precies weinig. maar 4 is ideaal! heb dat nog wel niet geziengrz
@ sarah en TKijk eens op de website van leonidas bij verpakkingen staan verschillende doosjes ik denk dat ik daar ook ga bestellenAnn10 mei 2008
Beste An,Bedankjes naar wens zie http://www.geluk.com/trouwbedankjes/?gclid=COP6meCo7I8C... mvg,www.mediacarservice.be
Ik ben net terug van de AVA. Ik ga van die kleine plastiek zakjes kopen en daar ga ik een snoepjes in doen met een rood lintje rond met een kaartje aan. Ik heb bij AVA doopsuiker gezien in de vorm van mini hartjes (1cm op 1cm) in rood en wit. Ik ga een 4-tal rode en een 4-tal witte in dat zakje doen. Kost niet zo veel. Zakjes waren denk ik 5 euro voor 100 en de hartjes komen op 12 euro per kilo. Koop 1 doos rode en 1 doos witte.Sandra12/04/2008
Hoi,Wij trouwen 05.04.08 en hebben ook een idee met pralines.Gaan aan de gasten een doosje(moeten we nog kiezen) geven met een witte en melk chocolade praline, met daarop de voorletters van onze naam. Leek me tof en dat kunnen de gasten opeten ipv. veel geld uit te geven aan iets voor OP de kast wat enkele dagen later IN de kas verdwijnt.Veel plezier verder met alles. Gr Anja
dag ann, dat doosje is wel tof. zeg, wat vind je van dat hartje? maar ja, 1 praline.. dat is ook gene vette he?heb je een idee van prijzen?wat vind je van dat idee van mij? een gepersonaliseerd stuk chocolade? kost maar 1 euro en komt van de beste pralinewinkel van bij ons..ben aan het twijfelen tussen dat hartje, dat stuk chocolade of doosje pralines
HoiWij hadden ook graag een doosje met 2 pralines gegeven aan onze gasten...Maar die gepersonaliseerde chocolade lijktme ook een heel leuk idee... Heeft iemand enig idee wat deze twee ideetjes kosten?Alvast bedankt voor de reactie!GroetjesAnnelies
die gepersonaliseerde chocolade kost 1 euro of 1,5 euro per stuk. Hangt van het gewicht af..Denk dat dat het goedkoopste gaat zijn??