Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij Bruidsmeisjes (1.5-5 jaar)

17-1-2008 13:42:29
Hey trouwlustigen,

Hebben jullie een idee waar ik snoezige jurkjes kan kopen voor onze bruidsmeisjes?

Waar hebben jullie dit gekocht? Of denken jullie dit te kopen? Liefst in wit, roze of blauw of met een bloemetje.
Kunnen jullie mij namen van merken of winkels (in de buurt van gent) doorgeven?

Groetjes,

Lore

Lore
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 481

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:42:07

dag lore... 1 gouden raad van een mama van een manneke van 1.5

ga op tijd!!! want in de meeste winkels hebben ze alles maar in 1 maatje!

succes!

vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik17-1-2008 18:34:07

wij gaan ze halen bij filou and friends,heel betaalbaar zelfs. kijk maar eens op de site

Els

Meld misbruik17-1-2008 19:54:15

Hey!

Kijk eens tussen de communiekleren die in deze periode in de winkels uitkomen?

Het moet ook niet altijd even duur zijn, want die kleine rakkers groeien enorm snel!

Je hebt zelfs hele mooie dingen bij H&M, C&A,... en dat is goed betaalbaar...

Veel succes ermee

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 20:28:48

Hey,

ik heb 3 bruidskindjes (2 meisjes en 1 jongen) van 3 en 4 jaar wij gaan dit weekend langs bij C&A, Folieke en Filou & Friends. Gisteren zijn we al eens op vooronderzoek gegaan en daar hebben ze mooie en betaalbare kleren. Voor meisjes is het wel opvallend gemakkelijker om iets te vinden dan voor jongens.

Laurie

Meld misbruik19-1-2008 11:16:22

Hey,

Ga eens kijken op www.gymp.be Dit is een merk met hele mooie kleertjes. Wel een beetje aan de duurdere kant. Ik denk dat er verkooppunten van zijn in Gent (Doets & Doets).

Groetjes,

Laurie

wendy
18-8-2008
 Meld misbruik20-1-2008 20:48:01

hey

op onze trouwdag hadden men dochtertje en men nichtje een kleedje aan en dat koste 300 euro per stuk en ze gingen bijna zelf trouwen echt schattig !!!!
wendyvdwyngaert@telenet.be

groetjes wendy

Freeke
28-3-2008
 Meld misbruik13-2-2008 23:32:50

Ik heb voor mijn dochtertje van 1,5 mijn eigen trouwjurk na laten maken door een naaister, Ik weet niet waar je woont maar kostte daar maar 25 euro en is echt een prachtig jurkje! Ik heb deze laten maken bij in delft bij een winkel voor grote maten naast de cristine le duc. Echt TOP!
groetjes Freeke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...