Terug naar overzicht
dag lore... 1 gouden raad van een mama van een manneke van 1.5ga op tijd!!! want in de meeste winkels hebben ze alles maar in 1 maatje!succes!
wij gaan ze halen bij filou and friends,heel betaalbaar zelfs. kijk maar eens op de site
Hey!Kijk eens tussen de communiekleren die in deze periode in de winkels uitkomen?Het moet ook niet altijd even duur zijn, want die kleine rakkers groeien enorm snel!Je hebt zelfs hele mooie dingen bij H&M, C&A,... en dat is goed betaalbaar... Veel succes ermee
Hey,ik heb 3 bruidskindjes (2 meisjes en 1 jongen) van 3 en 4 jaar wij gaan dit weekend langs bij C&A, Folieke en Filou & Friends. Gisteren zijn we al eens op vooronderzoek gegaan en daar hebben ze mooie en betaalbare kleren. Voor meisjes is het wel opvallend gemakkelijker om iets te vinden dan voor jongens.
Hey,Ga eens kijken op www.gymp.be Dit is een merk met hele mooie kleertjes. Wel een beetje aan de duurdere kant. Ik denk dat er verkooppunten van zijn in Gent (Doets & Doets).Groetjes,Laurie
heyop onze trouwdag hadden men dochtertje en men nichtje een kleedje aan en dat koste 300 euro per stuk en ze gingen bijna zelf trouwen echt schattig !!!!wendyvdwyngaert@telenet.begroetjes wendy
Ik heb voor mijn dochtertje van 1,5 mijn eigen trouwjurk na laten maken door een naaister, Ik weet niet waar je woont maar kostte daar maar 25 euro en is echt een prachtig jurkje! Ik heb deze laten maken bij in delft bij een winkel voor grote maten naast de cristine le duc. Echt TOP! groetjes Freeke