Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolocatie kust

17-1-2008 12:32:22
Wij wonen aan de kust (Kosijde) en zijn nog op zoek naar een locatie om foto's te nemen. De zee is natuurlijk een optie mr we willen ook eens iets anders. Iemand ideetjes? Mag wel niet langer dan halfuurtje rijden zijn...
Groetjes

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 766

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik17-1-2008 13:31:01

Hey,

Ik ben ook van Koksijde afkomstig...

Andere mogelijkheden dan het strand zijn: de Hoge Blekker, de molen, het Abdijmuseum, het Delvauxmuseum (bij slecht weer), de schildpad (van Fabre?)op de zeedijk in Nieuwpoort, het staketsel van Nieuwpoort,..Mocht je in de zomer trouwen: vraag eens aan de redders of je niet in hun boot mag poseren...

OLIVIER

Meld misbruik17-1-2008 15:39:03

Dag Charlotte,
Dag Soetkin,

Wij hebben een ceremoniebedrijf te koksijde en geven u met plezier onze foto-locaties.

mvg,
www.mediacarservice.be
0485/031224

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...